news08.net/ads.txt

תושבי גדרה, יצאתם גדולים! | האירוע של “פינס” קצר הצלחה ענקית: בעלי העסקים תרמו, התושבים הצביעו ברגליים. כל התרומות למען ילדים חולי סרטן

הצלחה גדולה נרשמה באירוע ההתרמה הגדול של בית ספר ״פינס״ שכל כולו למען ילדים חולי סרטן מעמותת חיים. מאות תושבים הגיעו לאירוע אותו יזמה מנהלת בית הספר גלית אקריש. האירוע יצא לפועל בזכות תושייתם ונכונותם של כלל תושבי גדרה אשר סייעו למעשה להצלחת היוזמה. מאחורי ההפקה עמדו תלמידי בית הספר בסימן מחזור המאה, בגיבוי וליווי מלא של מורים והורים מבית הספר.

האירוע כלל מגוון דוכני מזון, מגוון דוכני הפעלה ויצירה, עמדת בייביסיטר, 3 בתי קפה להורים, דוכן אופטיקה, מאהל בדואי, 600 ספרים חדשים, הגרלות נושאי פרסים, מכירת יצירותיהם של תלמידי בית הספר, הפעלות, סדנאות, הרקדות – כאשר הכל נעשה בתרומה מלאה ובלב רחב מבעלי עסק, תושבי המושבה.

האירוע הזה, כך נראה, יהפוך למסורת שכן הוא גרם לאיחוד קהילתי של אלפי תושבים ביום אחד בנוסף למטרה הערכית הנעלה, לסייע לזולת ועל אחת כמה וכמה לאוכלוסיית הילדים המתמודדים עם המחלה הקשה.

גלית אקריש מנהלת ביה”ס פינס שהגתה את הרעיון ציינה כי “מדובר במיזם שמלמד את התלמידים נתינה, שותפות, שייכות ותרומה לקהילה. בשם הנהלת ביה”ס פינס אני מודה לכל קהילת גדרה על תרומתם, זוהי גאווה יישובית ויותר מכך, דוגמא אישית”. כל הכיתות היו שותפות להכנת פריטים למכירה ולגיוס תורמים. מיטל קדוש תושבת המועצה נרתמה לטובת גיוס תורמים לאירוע ויחד בשיתוף פעולה של הצוות החינוכי, תלמידים הורים וכל קהילת גדרה, בזכותם הצליחו לאסוף כ 30 אלף ₪ בתוך שעות ספורות. כל תלמידי ביה”ס היו שותפים לאירוע, מכרו בדוכנים ועמלו על הכנת המוצרים. ראש המועצה יואל גמליאל השתתף ביריד ורכש אף הוא מוצרים בדוכנים, עודד את התלמידים ובירך אותם על היוזמה המרגשת. האירוע התקיים מ – 16:30 עד 19:00 והיה פתוח לכל קהילת גדרה שהצביעה ברגליה ובאה בהמוניה. תודה גדולה לכל התורמים שהגיע, התנדבו ותרמו ביד נדיבה ובלב רחב!

 

  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן