news08.net/ads.txt

תושבי ההגנה ברחובות פרסמו עצומה: “סובלים מהזנחה פושעת של העירייה”

עיריית רחובות - מבנה העיריה

הדיירים המתגוררים ברחוב ההגנה בעיר רחובות מאסו, וטוענים לקיפוח גדול מצד העירייה שלא מטפלת באזור המגורים שלהם. בעצומה שהחליטו לעשות, החליטו לספר על המחדלים שנעשו מצד העירייה, ולצד זה בקשה מהתושבים לחתום על העצומה שנפתחה בדף הפייסבוק כדי שיוכלו להניע תהליכים.

עוד הם הוסיפו בהודעה שפורסמה: “אנחנו הדיירים של רח’ ההגנה 27 רחובות ורח’ ההגנה 25 ברחובות, מתנגדים לבנייה שמאחורינו משאירה אבק ולכלוך. יש פגיעה בתשתית הבניין שלנו – כמו בקיץ – כך בחורף, ב-12 לפברואר – בעקבות התקנת צינור מים הופסקה אספקת מים לבניינו. במהלך הקיץ – החצר הייתה מלאה חול ולכלוך בעקבות הבניה הזאת. בנוסף להכל, לא היה לנו פח אשפה זמין שבוע ימים. אנחנו כתושבים שמשלמים את המסים כמו כולם, סובלים מהזנחה פושעת של העירייה, של רעש וחשש שיבואו עוד תקלות – שלא רק עושה שום דבר לחיזוק הבניין שלנו, אלא גם לא דואגת לכך שאיכות החיים תהיה נאותה ונעימה כמה שאפשר”.

תגובת עיריית רחובות בנושא: “בסמוך לבניינים אלה נבנות 4 כיתות גן. לבקשת אגף חזות העיר הוצב בסמוך מיכל אשפה על הכביש, וניקיון מבוצע במקום על בסיס יום יומי. החברה לפיתוח רחובות תבדוק את טענות הדיירים והנושא יטופל בהתאם”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן