news08.net/ads.txt

תושבי מזכרת בתיה נכנסים לחצי גמר האירוויזיון בחינם – פרטים והרשמה בקישור

בעקבות המתיחות שחוותה מזכרת בתיה, הקצה תאגיד השידור הציבורי לתושבי המושבה 150 כרטיסים לחזרה מצולמת לחצי הגמר השני של האירוויזיון, אשר תתקיים ביום רביעי הקרוב 15/5.

הנסיעה לחזרה המצולמת תעשה באופן מרוכז, באוטובוסים שמארגנת ומסבסדת המועצה, בעלות של 25 שקלים למשתתף. היציאה מרחבת המתנ״ס, ביום רביעי, בשעה 17:00 חזרה (משוערת) עד השעה 01:00 לפנות בוקר. רק תושבי מזכרת בתיה מורשים בהרשמה – על פי הרשום בת.ז. לפיכך אל האירוע יש להגיע עם ת.ז. כולל ספח להוכיח תושבות.

ילדים מתחת לגיל 13 – ייצאו בליווי מבוגר בלבד. ההרשמה תיפתח הערב (שני) בשעה 20:00. ההרשמה בקישור הבא: http://pitsi.com/8c3

מספר המקומות מוגבל ולכן כל הקודם זוכה. ההרשמה תיסגר עם סיום מכסת הכרטיסים או מחר בשעה 8:00 בבוקר (המוקדם מביניהם). עוד יצוין כי לא תותר הכנסת תיקים, נשק, אלכוהול, חיות, רחפנים, שתיה, מקלות סלפי ועוד למקום.

  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן