news08.net/ads.txt

תושבי רחובות נשארים בבתים ומאזינים לספרים מוקלטים

בעת הזאת, כשכל התושבים ובני המשפחה ספונים בבתים, חברת המועצה איטל בציר אלשיך, בתמיכת ראש העיר, פותחים לרשות התושבים שירות ייחודי של האזנה חינם לספרים מוקלטים מתוך ספרייה דיגטלית – “אייקאסט ספרים מוקלטים” למשך חודש ימים ועד 80 שעות האזנה. מעל 2,300 ספרים לקטנטנים ומבוגרים, שהאזנה להם מותאמת גם לבעלי לקוי למידה ולכבדי ראייה.

(אם השם אייקאסט נשמע לחלקכם מוכר, הרי שבקיץ האחרון, כל מי שהשתתף באירוע “הפסטיבוק” במתחם היקב, זכה בהאזנה חינם דרך האפליקציה והאתר במסגרת האירוע העירוני). עכשיו, כשיש לכם את כל הזמן שבעולם, תוכלו ליהנות מהאזנה לספרים רבי מכר, ספרי עיון, הדרכה, מד”ב, הומור ועוד, בהם: כל ספריו רבי המכר של פרופ’ יובל נח הררי (“קיצור תולדות האנושות”, ההיסטוריה של המחר” ו-21 מחשבות על המאה 21″, “שעות מתות” מאת אורי אדלמן, “ילדי בית העץ” מאת רן כהן אהרונוב, “קופיקו” מאת תמר בורנשטיין-לזר, “הרפתקאות דוד אריה” מאת ינץ לוי ועוד אלפי ספרים).

הספרים מוקראים על ידי מיטב הסופרים העבריים או על ידי קריינים ושחקנים ידועים. בין הסופרים המושמעים ניתן למצוא את: יהונתן גפן, דתיה בן דור, מאיר שלו, דויד גרוסמן, יהודית קציר, אשכול נבו ועוד. לדברי בציר – אלשיך, “הפורמט של האזנה לספרים הופך לרווח בארץ ובעולם, מה גם שלאור העובדה שאנו הולכים לבלות יחד בבית זמן ממושך, הרי שהאזנה לספר מוקלט יכול להוות אלטרנטיבה מצוינת למלא בזמן איכות לכל אנשי הבית. אפילו לילדים שדבוקים למסכים ולמקלדת זאת יכולה להוות הזדמנות לחשוף אותם לספרות וסופרים בדרך קצת אחרת”.

כיצד ניתן לממש? מתקינים חינם את אפליקציית “אייקאסט ספרים מוקלטים”, נרשמים כ”משתמש חדש” עם מייל וסיסמא, נכנסים לחלונית “מימוש קופון” בתוך הגדרות ושם מכניסים קוד קופון. כיצד מקבלים קוד קופון? שולחים הודעה למייל [email protected] ומקבלים קוד קופון. מעכשיו תוכלו לבחור איזה ספר שתרצו מתוך הספרים הזמינים להאזנה במסגרת המינוי. ללחיצה על “שמיעת ספר” והתחילו ליהנות.

ניתן למימוש למשך חודש ימים עד ה-22/4. בהאזנה ישירה באמצעות חיבור לאינטרנט בסטרימינג ובהורדה. האזנה ללא חיבור לאינטרנט רק במצב הורדה. עלויות הגלישה הן על הלקוח ולא באחריות אייקאסט השימוש כפוף לתקנון האתר \אפליקציה בהתאם להסכם עם בעלי הזכויות ספרים בודדים זמינים לרכישה להורדה בלבד ואינם זמינים להאזנה במינוי. יש לבדוק בתוך תקציר הספר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן