news08.net/ads.txt

תושבי רחוב רמב”ם ברחובות: “חווים לחץ מים נמוך”, המוקד העירוני: “מקווים שיטופל עד מחר”

תושבי רמב”ם ברחובות התלוננו ברשתות החברתיות על לחץ מים נמוך לאורך השבוע האחרון. במוקד העירוני מעדכנים כי הצפי לסיום טיפול יהיה לקראת סופ”ש.

 

מזה כשבוע שתושבים ברחוב רמב”ם ברחובות  סובלים מזרימה איטית של מים בבתים – עד כדי הפסקות מים לגמרי, לעתים. תושבים רבים התלוננו על המצוקה הקשה ועוגמת הנפש אותה הם חווים פעם אחר פעם. לדברי התושבים, הובטח להם שהבעיה תטופל במהרה, אך בפועל דבר לא השתנה.

תושב רמב”ם שפך זעמו: “עד לרגע זה לא חל שינוי בנושא לחץ המים ברחוב רמב״ם לא ניתן להתקלח ולשטוף ידיים בושה על העירייה הזו הכל הפקרות אין עם מי לדבר במוקד מקבלים הודעה ולאחר שעה כותבים התקלה טופלה שקרים ורמאות אם לא תהיה ברירה ניגש לעיתון או לבית משפט”.

מבדיקת חדשות 08, ציין המוקד העירוני ברחובות כי: “היו בעיות תאגיד כבר שבוע. אנחנו מודעים לבעיה ובשיחה שערכנו עם העובדים שנמצאים בשטח, הבעיה תטופל עד סופ”ש הקרוב”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן