תושבי שכונת המדע, תתחדשו! עיריית רחובות סללה עבורכם חניה ציבורית וגם מתקני השעשועים הוצבו בפארק

עיריית רחובות עמדה בהבטחתה לתושבי שכונת המדע אשר דייריה יכולה ליהנות מחניה ציבורית, בעלות של כ200,000 שקלים – כך נודע היום (ראשון) ל”רחובות היום”. הכניסה אל החניה מרחוב יובל נאמן עם יציאה רגלית לרחוב אפרים קציר ומיועדת לכלל תושבי האזור לרבות יובל נאמן, אפרים קציר, צ’חנובר, מישל ריבל ועוד.

נושא החניה עלה במסגרת סיור שערך עו”ד סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל, עם יו”ר ועד השכונה, אלי בן ברון באשר לפרויקטים בשכונת המדע. לאחר שדיל ראה כי שטח החניה מלא בלכלוך, זוהמה וצמחייה הוא הניע את הגלגלים הלכה למעשה.

סייע בהתקדמות להסדרת החניה בשכונת המדע. מתן דיל
סייע בהתקדמות להסדרת החניה בשכונת המדע. מתן דיל

התושבים בשכונה עדיין לא מודעים לכך שעומדת לרשותם החניה הגדולה ובימים אלו עסוקים בועד השכונה, לשווק את הנושא, להציב שלטים בכניסה לחניון וברחובות הסמוכים בכדי להכווין את הנהגים לחנות שם. כמו כן יוסרו הכדרות.
החניה הציבורית החדשה - שלטים יוצבו, הגדרות יוסרו
החניה הציבורית החדשה – שלטים יוצבו, הגדרות יוסרו

החניה הובטחה לציבור התושבים בתב”ע משנת 2007 שם מסומן השטח חניה ציבורית, אולם ועד השכונה ממתין לאכלוס מלא ולאחר מכן באם יראו כי אין צורך בחניה הציבורית עשויים לבקש מהעירייה להסב את השטח לטובת בניית מבנה ציבורי אחר לרווחתם בכדי שלא יישאר כ”פיל לבן”. בשל כך אגב, החניה לא רוצפה עד תום, משמע הוקמה ללא אספלט, שעלותו גבוהה.

כעת עומדת החניה ריקה והדיירים כאמור, עדיין לא מודעים לה. נדמה כי עם פרסום הדברים כעת, יוכלו הדיירים להימנע מחניות על מדרכות, מדו”חות מיותרים ובעיקר ליהנות משטח שהובטח להם וכאמור עומד לרווחתם.

בשורה משמחת: מתקני השעשועים הוצבו בפארק
בשבוע שעבר דיווחנו כאן כי לאחר ההתפתחות שחלה בפארק בשכונה לרבות סלילת שבילים ואבנים משתלבות, נראה כי הקמת הפארק שהובטח קורמת עור וגידים והנה, התפתחות לאחר שמתקני השעשועים הוצבו בחלקים ממנו. בהמשך יטופל הגינון ויוצבו 12 מצלמות שיהיו מחוברות און ליין למוקד העירייה. הצפי לסיום: לקראת חג הפסח.

שכונת המדע, מבט מעל: פארק השעשועים קיבל גוון חדש
שכונת המדע, מבט מעל: פארק השעשועים קיבל גוון חדש

שכונת המדע, זוית נוספת למרחבי הפארק והמתקנים שהוצבו בימים האחרונים
שכונת המדע, זוית נוספת למרחבי הפארק והמתקנים שהוצבו בימים האחרונים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן