על רקע החלטת ועדת זמורה לאשר תכנית התחדשות בשני מתחמים בקרית עקרון, תושב היישוב תקף היום (שלישי) את ראש המועצה, חובב צברי בחשבון הפייסבוק:"הכל פוזה ,לא נמאס לך, מה השתנה באמת בקרית עקרון, אפס אחד גדול". ראש המועצה לא נשאר חייב והגיב לדבריו.
ראש המועצה, חובב צברי החליט להגיב לדבריו של התושב ולעדכן אותו בתוכניות שהמועצה ביצעה עד כה: "י' היקר תרשה לי לעדכן אותך – בית ספר אוהל מאיר בטח למדת בו, התלמידים שלנו זכו לבית ספר חדש. בית הספר בן צבי מרחבי למידה חדשים לתלמידים, שישה גנים חדשים נבנו. גן נחליאלי גן השלושה גן רימון גן גפן גן מיטל גן שירן, קופת חולים כללית חדשה, אולם ספורט חדש, מרכז לגיל הרך, ככרות, תשתיות, החלפת כל התאורה ביישוב בתאורת לדים".
חובב הוסיף לרשימה: "גגות סולרים במבני ציבור, תבע תוכנית בנין ערים לעקרון 2000, תוכניות להתחדשות עירונית ארבעה מתחמים, תוכנית לשכונה חדשה לטובת צעירי היישוב ותושבים חדשים, מרכז מסחרי הישן מתיחת פנים, התברכנו בעובדים ומנהלים מצויינים שעושים עבודת קודש למען היישוב",
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








