תיעוד חריג בלוד: בנות 14 תקפו באלימות אכזרית נערה אחרת מחוץ לבית ספר

תיעוד חריג: חבורת נערות בנות 14 תקפו באלימות אכזרית נערה אחרת מחוץ לבית ספר בעיר לוד.

תיעוד חריג עלה במהלך השבת לרשת (דניאל עמרם ללא צנזורה-טלגרם) ובו נראית חבורת נערות בנות 14 תקפו באלימות אכזרית נערה אחרת מחוץ לבית ספר בעיר לוד.

מחמ״ל התקבל: הנערה שהוכתה בלוד נלקחה לבדיקות במיון בעקבות כאבי ראש, צוואר וגב וחבלות יבשות. ככל שידוע, לנערות הייתה היכרות מוקדמת עם הנערה שהוכתה – הן למדו בשנה שעברה באותו בית ספר יסודי שבסביבתו התרחשה התקיפה. ״אני מזועזעת מהאירוע ואנחנו עושים כל שביכולתנו למגר את האלימות״, סיפרה מנהלת בית הספר התיכון בו לומדת הנערה. ״אנחנו מלווים את המשפחה והילדה ואני מקווה שזה המקרה האחרון שנשמע עליו. זה אירוע בהחלט קשוח. הילדה נורמטיבית, לא ראינו את זה בא. כולנו עוטפים אותה״.

ל’כאן חדשות’ אמרה האמא: ״הילדה שלי נמצאת במצב נפשי ופיזי לא מזהיר, היא בטיפול בבית החולים עם חבלות ראש. היא לא ישנה כל הלילה, הצוואר הגב שלה הכל כואב״. תלונה הוגשה במשטרה.

צפו בסרטון המזעזע:

צילום: דניאל עמרם ללא צנזורה-טלגרם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן