שוד בדימונה | בתחילת אפריל, ביום 4.4.23 הוגש, על ידי פרקליטות מחוז דרום, כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים נגד 2 נאשמים, תושבי העיר ירוחם, בגין ביצוע עבירת שוד.
משטרת דימונה פתחה בחקירה לאחר שבמוקד המשטרה התקבל דיווח מעובדת סופרמרקט בעיר ירוחם, לפיו 2 חשודים, רעולי פנים, נכנסו למקום ובאיומי סכין שדדו כספים מקופת החנות ונמלטו מהמקום.
חוקרי תחנת דימונה, אספו ראיות וממצאים וביצעו פעולות חקירה מהירות שבמהלכן נודעה זהותם של החשודים, שאותרו ונעצרו מספר שעות לאחר האירוע בעיר באר שבע ע"י שוטרי יס"מ נגב ובילוש תחנת דימונה.
כמפורט לעיל, עם סיום פעולות החקירה, הוגש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר תום הליכים בבית משפט המחוזי בבאר שבע.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








