תעודת הערכה הוענקה לסמ״ר ניב קנדלקר מרמלה

תעודת הערכה על עשייה מבצעית בחודשים האחרונים לבעלי תפקידים באוגדת יהודה ושומרון הוענקה לתושב רמלה

בכנס למידה למפקדים באוגדת יהודה ושומרון מרמת מגד, בראשות מפקד האוגדה תא״ל אבי בלוט, הוענקו תעודות הערכה על עשייה מבצעית בחודשים האחרונים לבעלי תפקידים באוגדת יהודה ושומרון.

בין מקבלי תעודות ההערכה נבחר סמ״ר ניב קנדלקר מרמלה שמשרת כמפקד מחלקת נהגים מבצעיים בחטיבה המרחבית עציון. ״ניב קיבל את ההצטיינות בזכות היותו מפקד מסור ואכפתי. שמקפיד על יחסי אנוש עם חייליו ורותם אותם לתפקידם. בעל סבלנות אין קץ״ מספר מפקד הפלוגה. בתפקידו ניב מפקד על כ30 חיילים, שנוהגים ומקיימים את הפעילות המבצעית להגנת המדינה, התושבים והעוברים בעציון.

לניב שני אחים גדולים שעוסקים גם בעשייה בטחונית, הוא משחק כדורגל בזמנו הפנוי והתגייס לפני כשלוש וחצי שנים לתפקיד נהג מבצעי בעציון בה המשיך לתפקיד בקבע. על ההצטיינות אמר: ״אני מתרגש ומרגיש את המשמעות של התפקיד, שמח לעשות את עבודתי נאמנה בחטיבה. הוא לא פשוט אבל מספק ואני נהנה לקחת חלק בעשיה המבצעית השותפת, סיורים ומעצרים בשגרה בעציון וחיילי שהשתתפו למשל במבצע בג׳נין. בזכות הנהגים ניתן להוציא פעילויות למלחמה בטרור״.

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן