news08.net/ads.txt

תכנית מזרח העיר | מפגש שיתוף הציבור, שייערך מחר, יידחה בשעה לבקשת תושבי העיר

תכנית מזרח העיר תוצג מחר בפני התושבים מחר בבית יד לבנים על ידי כל הגורמים המקצועיים בראשות ראש העיר, רחמים מלול.

לפני מספר שבועות אישרה מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובניה את התכנון הראשוני והעקרוני לפיתוח מזרח העיר בהובלת ראש העיר ומחזיק תיק הנדסה, מר רחמים מלולהתכנון משתרע על כ-1,200 דונם בו מתוכננות 6,500 יחידות דיור, 700,000 מר שטחי תעסוקה ומסחר ו-200 דונם פארקים.

התכנית מספקת צרכים ציבוריים שונים כגון מבני ציבור, פארקים ירוקים (בשטח מתוכנן של למעלה מ-200 דונם) ותשתיות ציבוריות נוספות שיתנו מענה להיקף ופיתוח במתחם, וכן יספקו פתרונות תנועה ושירותי ציבור לעיר הוותיקה.. עודיצוין כי התוכנית העקרונית שתוצג לציבור היא הטובה ביותר שנבחרה על ידי עיריית רחובות וזכתה במקום הראשון, בתחרות אדריכלים שנערכה עי מינהל הנדסה בין משרדי אדריכלים מובילים בישראל כאשר על התכנון מופקד האדריכל מנדי רוזנפלד בשיתוף עם הצוות המקצועי של העירייה וצוות יועצים מומחים בתחומי תנועה, נוף, סביבה, כלכלה, חברה, תשתיות ועוד.

לדברי ראש העיר, רחמים מלול, “בטרם יחל התכנון המפורט, אנו מבקשים להציג את התוכנית העקרונית לציבור. נקיים דיון שקוף ופתוח, על מנת לשתף את התושבים בתהליך החשוב, וכדי שנוכל לשמוע את הערותיהם ובקשותיהם . תוכנית מזרח העיר היא תוצאה של חשיבה אסטרטגית לטווח רחוק לטובת העיר: היא עונה על הצורך בגידול טבעי, ותתרום לחוסנה הכלכלי של העיר עם הגדלת היצע שטחי התעסוקה והמסחר שישרתו היטב את תושבי העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן