news08.net/ads.txt

תלך עד הסוף? מלכת היופי, קארין עליה מקרית גת נכנסה לבית האח הגדול

עוד עונה של “האח הגדול” יוצאת לדרך, והפעם “רשת” מתחייבת שזו לא תהיה עונה רגילה כפי שהכרתם עד היום, אלא עם המון הפתעות ואפילו חוקים חדשים. אמש (שבת), גיא זוארץ ולירון ויצמן עמדו לראשונה על הבמה בנווה אילן ללא קהל, וכשהמתמודדים לא נכנסים עם מכוניות היוקרה לקול קריאות הצופים מהאולפן והכל – בחסות הקורונה ששינתה את כל חוקי המשחק. מי שתנסה להפתיע היא מלכת היופי קארין עליה מקרית גת שתנסה להוכיח שהיא לא רק יפה, אלא יש הרבה מעבר.

מי שתנסה לטפס גבוה היא קארין עליה מקרית גת – הדוגמנית המהפנטת בת ה-22, תשתלב כחלק מדיירי הריאליטי ותנסה להוכיח שהיא לא רק יפה כאמור, אלא גם יכולה לקחת את מיליון השקלים בתום הגמר. שמאז שזכתה בכתר, מיס עליה הספיקה להתגייס לצה”ל ולסיים שירות צבאי, נהנתה מרומן קצרצר עם יוצא “המירוץ למיליון”, דגמנה ברחבי העולם, הייתה באירועי השקה, פתחה סטודיו משלה להשכרת שמלות ערב נוצצות – ולמרבה הצער לאחרונה גם חלתה בקורונה (והבריאה). בקרוב, כך מתברר, קארין תעבור חוויה גם ככוכבת ריאליטי, עם כל הדרמה והפאן. בה אנשים מקנאים בה, לא תמיד מפרגנים לה. כבר מכריזה שלא כל הבנות יהיו חברות שלה ואין לה בעיה עם זה, הבנים יהיו חברים שלה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן