news08.net/ads.txt

תלמידי אורט רבין קבלו ציון לשבח מטעם טורניר הכספות של מכון ויצמן

טורניר הכספות של מכון ויצמן למדע הוא טורניר תחרותי בינלאומי בו משתתפים למעלה מ- 100 קבוצות מהארץ ומהעולם. בשנת הלימודים תשע”ט בית הספר אורט ע”ש יצחק רבין שלח שתי קבוצות לטורניר. זכייה באחת המקומות הראשונים מבטיחה השתתפות בתחרות הגמר הבין לאומית. פרסי הניחומים מכובדים כשלעצמם – 100 בבחינת הבגרות במעבדה (פיזיקה כמובן) או 90 באותה בחינה.

בית הספר שלח השנה, זו השנה השלישית ברציפות, קבוצה לתחרות זו ובכל שנה ההישגים רק משתפרים. בשנה הראשונה, שנת החלוצים בנושא, נשלחה קבוצה אחת שזכתה לקבל ציון 90, בשנה השנייה הקבוצה שנשלחה זכתה בציון המקסימלי 100 בבגרות במעבדה. השנה, תשע”ט, בית הספר שלח 2 קבוצות לתחרות כאשר  התלמידים דולב רביבו, רומי מיכאל, עמרי רז, נעמי אלוש ויואב אזולאי זכו בציון לשבח על זכייתם באחד המקומות הראשונים בתחרות.

התחרות מתקיימת במהלך שנת הלימודים במכון דווידסון שבמכון וייצמן. המתחרים עומדים מול תיבה הנקראת כספת בה נמצאות כ- 2 חידות פיזיקאליות. התיבה שקופה ובה רואה המתחרה חוטי חשמל, ליזרים, מגנטים, מאווררים וכד’. כל האביזרים יחד יוצרים את החידה הפיזיקאלית אותה צריכים המתחרים לפתור. המטרה היא לפרוץ כמה שיותר כספות בעוד שאת הכספת שלך, מעט מאוד יצליחו לפרוץ.

טורניר הפיזיקה קרוי ע”ש שלהבת פריאר. שלהבת היה פיזיקאי מוכשר וציוני שנזקפים לזכותו מעשים אמיצים רבים. הטורניר הינו האירוע הגדול של תלמידי הפיזיקה של מדינת ישראל הכולל כמובן את התחרות, פגישה עם המדענים המובילים בארץ, עבודה שוטפת ומונחת על ידי דוקטורנט לפיזיקה ממכון וייצמן.

מנהלת בית הספר מרי שפונט: “אני גאה מאוד בהישגי תלמידנו, אנו מעודדים את תלמידנו לקיחת חלק בתחרות המאתגרת, לקידום והעצמה האישית של התלמידים והצוות. אני שולחת ברכות לכל המשתתפים. יישר כוח וכל הכבוד לכל העושים במלאכה ,אני מברכת את רכז הפיזיקה והרכז הפדגוגי בחט”ע, עופר יגל על הנחיית התלמידים, העידוד המבורך ועל מלאכת הכנת התלמידים לתחרות יחד עם ישי בן שימול. ההישגים המצוינים מעידים על העשייה הענפה והפורייה בבית הספר בתחום הפיזיקה והמדעים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן