news08.net/ads.txt

תלמידת כיתה ה’ בביה”ס הרין זכתה בתחרת “הנואם הצעיר” של רוטרי בבית ספרה

“שווים ושונים” בחמ”ד הרי”ן רמלה: בית הספר משתתף זו השנה השניה בתחרות “הנואם הצעיר” ע”ש דורון דנקנר ז”ל של ארגון ‘רוטרי’. והשנה נבחרה לייצג את בית הספר בתחרות הארצית תלמידת כיתה ה’ אליזבת אברמוב, לאחר שזכתה בתחרות הבית ספרית במקום הראשון על הנאום שנשאה בנושא “השונות בין בני אדם”.

ההשתתפות בתחרות הינה חלק מתהליך כולל של בית הספר שהקו המנחה שלו הוא כי בעזרת שיח ניתן לייצר עולם טוב יותר. את התהליך מובילים מנהל בית הספר ציון משה והסגנית שירן סויסה, כחלק מהתהליך תלמידי בית הספר למדו לכתוב נאום ולהציגו בפני קהל. בין התלמידים שהשתתפו בשלב התחרות הבית ספרית הייתה אליזבת אברמוב שבחרה לנאום על השונות בין בני אדם, ולהעביר מסר חשוב שכולנו שווים אך שונים…

“…עם כל אדם ואדם בא חידוש לעולם, משהו ראשון ויחיד, שעוד לא היה כמותו… כל אחד זכאי לבחור את דרך חייו, לכל אחד שוויון זכויות וההזדמנויות, זכות להשתתף בחברה, לפתח את הכישרון שלו, ללמוד ולצמוח…אנו שווים אבל גם שונים וזה היופי…”

השופטים הוקסמו מדבריה של אליזבת ומדרך הגשת הנאום על הבמה ולכן בחר בה לייצג את בית הספר בשלב התחרות העירונית. מבית הספר נמסר כי צוות בית ספר חמ”ד הרי”ן גאה באליזבת על התהליך שעברה ועל המסר הערכי והחשוב שעבר דרך הנאום ומאחלים לה בהצלחה בשלב התחרות העירונית.

יצוין כי ארגון רוטרי יוזם את תחרות “הנואם הצעיר” ע”ש דורון דנקנר ז”ל. המיזם כולל תלמידים ותלמידות מבתי הספר הממלכתיים, בכל המגזרים מכיתות ה-יב’. מטרת התחרות, להנחיל לתלמידים תרבות דיבור, תוך הקשבה, סבלנות ויכולת להכיל דעה שונה. התחרויות מנוהלות בשפות עברית, ערבית ואנגלית. המשתתפים מתמודדים בתחרויות מועדוניות, עירוניות, אשכוליות וארציות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן