news08.net/ads.txt

תעודות הוקרה חולקו לקופות החולים ביישוב על שיתוף הפעולה בצל הקורונה למען התושבים

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון, יחד עם סגניתו ומחזיקת תיק החינוך, ירדנה אוקמן, ומנכ”ל המועצה, אילן סויסה, חילקו יחד תעודות הוקרה והערכה לנציגי קופות החולים ביישוב על העבודה הסיזיפית יחד עם המועצה בקידום בדיקות קורונה, חיסונים ושיתוף פעולה יחד למען מבוטחי כל הקופות.

ראש המועצה הודה למנהלי הקופות ונציגי הקופות, העניק להם תעודות הוקרה ואמר: “תודה רבה לכולכם על ההירתמות בתקופה האחרונה למבצעי החיסונים והבדיקות, תודה על שיתוף הפעולה, הפתרונות המשותפים שמצאנו למען התושבים ועל העבודה למען הפיכת גן יבנה ליישוב בריא יותר. יש לנו עוד המון עבודה יחד אבל היה חשוב לנו להראות לכם ולכלל עובדי הקופות השונות, האחיות, האחים ועוד שאנו מעריכים את העבודה שלכם”.

התעודות ניתנו לאייל הראל מקופ”ח מאוחדת וצוותי המרפאות, מירב קרייף, מנהלת קופ”ח כללית וצוותי המרפאות, אתי דרורי מקופ”ח לאומית ועובדי המרפאה ומורן רוזנהק מקופ”ח מכבי ועובדי המרפאה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן