news08.net/ads.txt

תעלומה: האם חצר בית הכנסת ביבנה הפכה למאורת לסמים?

משטרת יבנה חוקרת האם חצר בית כנסת הפכה למקום מסתור לסמים: בשבת האחרונה הופתעו המתפללים באחד מבתי הכנסת בעיר, כאשר גבר כבן 50 המוכר להם על אף שאיננו מתפלל בקהילתם, קפץ מעל חומת מבנה בית הכנסת והחל לחפש דבר מה בחצר בין השיחים ובסמוך לחומה.

משיחה עם המתפללים, עולה כי אין זו הפעם הראשונה בה הם מוטרדים על-ידי אדם זה, וכי הם מודאגים מכוונות לא-חוקיות המהוות מקור למעשיו. אחד המתפללים סיפר כי בפעמים קודמות צפו באיש יוצא מבין השיחים עם שקית שהוא נושא בידיו, אדם נוסף היה מחכה לו בשער, ושניהם עזבו את המקום רכובים על אופניים חשמליים.

 מה הוא חיפש?

“האמת, אני לא יודע. אבל מה שמפחיד ומעצבן זה שהבחור מפריע לנו באמצע התפילה, מקים רעש, כולנו מפסיקים להתפלל ופונים לראות מה הוא זומם”.

מה מדאיג אתכם?

“אנחנו מודאגים, אין לו מה לחפש כאן – הוא לא בא להתפלל, ויש גם ילדים בבית הכנסת. הבחור מוכר לנו, אבל לא כאדם דתי שמתפלל עמנו. הוא לא מגיע בצורה נורמטיבית בכדי לקיים את מצוות התפילה”.

מה עשיתם?

“אחד המתפללים יצא החוצה כשהבחין בבחור ושאל אותו מה הוא עושה. הבחור השיב לו: “זה מקום ציבורי, אני עושה מה שאני רוצה ומותר לי להיכנס”, וזאת, למרות שהוא קפץ מעל החומה והסתובב בחצר וכלל לא נכנס למבנה ולאולם התפילה. ולאחר כמה דקות הוא עזב את המקום”.

מה הוא חיפש לדעתך?

“שמעתי שהוא מחפש סמים, יכול מאוד להיות שמישהו משאיר לו שקית, כי ראו אותו בכמה פעמים יוצא עם שקית שהוחבאה בין השיחים בחצר בית הכנסת”.

פניתם למשטרה?

“למיטב ידיעתי עד המקרה האחרון לא, למרות, כאמור, שראינו אותו כבר מספר פעמים מתנהג כך. אבל בשבת האחרונה ההתנהגות של הבחור הדליקה לנו נורה אדומה והחלטנו להגיש תלונה במשטרה – גם על ההטרדה באמצע תפילה, וגם כדי שיחקרו ויבדקו אולי באמת יש סמים או כל דבר לא-חוקי אחר בחצר בית הכנסת. אנו, המתפללים, מפוחדים, והמצב מאד לא נעים ונוח לנו. אני מקווה שהמשטרה תבדוק, אנחנו  רוצים להגיע להתפלל מבלי לחשוש ומבלי שיפריעו לנו”.

כאמור, נפתחה חקירת משטרה.

לקבלת חדשות אודות העיר יבנה – בוואטסאפ ליחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן