news08.net/ads.txt

נוקטים צעדים: עצרת זיכרון תתקיים ברמלה לזכר דסטאו ביסט ז”ל

בני משפחתו של דסטאו ביסט  בן ה-74 שנהרג בפיגוע דריסה ברמלה קמו היום (שלישי) מהשבעה עליו, והם מרגישים אובדי עצות. במקביל לכך, רבים מהתושבים החליטו לקיים מחר עצרת זיכרון לזכר ביסט בתחנת האוטובוס בו אירע פיגוע הדריסה.

על פי עדויות חבריו שהיו עמו, שני צעירים ערבים התקרבו אליו בעת שעמד בתחנת האוטובוס לפני כשלושה שבועות, ופגעו בו בעוצמה בעזרת אופניים חשמליים. הוא נפטר כעבור שבועיים מפצעיו. למשפחתו של המנוח כעס רב על התנהלות המשטרה, שעדיין לא עצרה חשודים חרף תיעוד המקרה ממצלמות האבטחה שמונח בידי המשטרה. במשטרה מסרבים, נכון לעכשיו, להגדיר את המקרה כפיגוע ומסרו כי “חקירת האירוע נמשכת ונסיבות האירוע נבדקות בציר הפלילי ובציר התעבורתי”.

שר התקשורת, יועז הנדל הגיע אמש לנחם את המשפחה והבטיח בפניהם: “לבדוק את הנושא מול הגורמים הרלוונטיים ולהחזיר תשובה בהקדם”.

מלבד המשפחה, גם התושבים ברמלה חשים זעם רב כלפיי התנהלות המשטרה ולאור כך הודיעו כי בכוונתם לערוך עצרת זיכרון מחר (רביעי) בשעה 18:00 בתחנת האוטובוס בו נהרג דסטאו ביסט ז”ל. התושבים ציינו במודעה כי ידרשו מהמשטרה לתפוס במידית את החשודים, ולהחזיר את הביטחון האישי לרחובות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן