news08.net/ads.txt

תרבחו ותסעדו: האוהל הממונע ברחובות יצא לדרך!

מימונה ברחובות: אוהל ממונע עם הפייטן בן עשור סובב ברחבי העיר על מנת להביא את רוח המימונה עד לבתי התושבים. התושבים מתבקשים להישאר בבתיהם.

 

מידי שנה עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית רחובות דואגת לקיים חגיגת מימונה באוהל אותנטי גדול עם אורחים רבים ואלפי מופלטות המחולקות לקהל הרחב. השנה, בשל ההנחיות לשמירה על בריאות הציבור , החליטו בעיריית ובחברה העירונית לקיים את השמחה בכל זאת- אך בדרך קצת שונה.לדברי רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: “התאמנו את מסורת חגיגות המימונה לרוח הימים הללו , ולהנחיות לשמירה על בריאות הציבור. נחגוג את המימונה בבית עם המשפחה הגרעינית אבל המאפיין העיקרי של חגיגות המימונה הוא השמחה! דאגנו לאוהל נייד ומיוחד שיעבור ברחבי העיר ויעביר את האווירה המיוחדת של המימונה לתושבים. אני מזמין אתכם להשתתף בחגיגת מימונה שונה אך לא פחות שמחה”.
לדברי חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: “חג המימונה מאופיין בהרבה נתינה ואחווה. מצאנו את הדרך לציין את המימונה בעיר בצורה הרלוונטית לימים אלה, אני בטוח שכולנו נזכור אותו כחוויה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן