news08.net/ads.txt

תרומה יוצאת דופן ברחובות: 720,000 שקלים מחברת אפלייד מטיריאלס – מחציתם נתרמו על ידי העובדים

עובדי אפלייד מטיריאלס_צילום רון אוריאל

עובדי אפלייד מטיריאלס ישראל תרמו למעלה מ-360,000 שקלים מכספי הבונוסים השנתיים – החברה השוותה את סכום התרומה ובסה”כ נתרמו כ-720,000 שקלים לעמותות שונות על פי בחירת העובדים באמצעות ארגון “מתן- משקיעים בקהילה”

חברת הטכנולוגיה אפלייד מטיריאלס פותחת את השנה עם קמפיין התרמה מיוחד במסגרת שיתוף פעולה עם ארגון מתן משקיעים בקהילה. עובדי החברה תרמו מתוך כספי הבונוסים האישיים השנתיים ואפלייד מטיריאלס השוותה את סכומי התרומה של העובדים.

בסה”כ עומד סכום התרומה שתעביר אפלייד מטיריאלס לעמותות שונות על 000,720 שקלים. בקמפיין ההתרמה שנעשה בשיתוף ארגון “מתן משקיעים בקהילה”, יכול כל עובד לבחור את ייעוד התרומה בהתאם להעדפתו האישית או נושא שקרוב לליבו. באמצעות המאצ’ינג שתורמת החברה עצמה, נהנית העמותה שנבחרה על ידי העובד לתרומה כפולה. שיתוף הפעולה עם מתן התחיל כבר לפני 17 שנה וכבר הפך למסורת בקרב העובדים.

אפלייד מטיריאלס ישראל, המעסיקה כ-1,350 עובדים עוסקת בפיתוח וייצור של ציוד מתקדם לבקרת תהליך ייצור שבבים, פעילות המהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית הקריטית של כל מוצר טכנולוגי. המרכז בארץ, הממוקם בפארק המדע ברחובות, נחשב למרכז המו”פ והייצור הגדול ביותר של החברה מחוץ לארה”ב ובמהלך העשור האחרון הושקעו בו מעל ל-1.5 מיליארד דולר. השנה חגגה החברה 20 שנה לפעילותה בישראל ו-50 שנה לפעילות החברה העולמית – מאז הקמת הסניף הישראלי, תרמה החברה מעל 10 מיליון דולר לפרויקטים קהילתיים מקומיים.

(צילום: רון אריאל)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן