news08.net/ads.txt

תשאול לקוחות, הפרדה בין העובדים: המתווה לפתיחת המסעדות מחדש

%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%95-%d7%a1%d7%a0%d7%98%d7%a8

משרד הכלכלה הגיש היום (שני) למשרד הבריאות מתווה מוצע להחזרת המסעדות ובתי הקפה לפעילות.  נכון לעכשיו, החזרה מתוכננת לסוף החודש, ובלחץ שמופעל מצד משרד הכלכלה להקדים את הפתיחה כבר לאמצע שבוע הבא ב-20 למאי.

מסתמן, לקוחות שיגיעו למסעדה יצטרכו להשיב בכניסה על כמה שאלות רפואיות; והעובדים במקום יתשאלו את הלקוחות במספר שאלות בריאות ועל מצבם הבריאותי ובכניסה לבתי הקפה ולמסעדות תתבצע גם מדידת חום.

כמו בשאר הענפים האחרים שנפתחו, תידרש הקפדה על חיטוי קבוע של שולחנות ועמדת חיטוי ללקוחות שיגיע כבר בכניסה.  כל משטחי המסעדה יחוטאו על בסיס קבוע, כמו גם דלתות, ידיות, מעקות, דלפקים ומתגים. בתי העסק יידרשו להציב במקומות נגישים חומרים לחיטוי ידיים עבור הלקוחות, והעובדים יציעו ללקוחות לרחוץ ידיים לפני שיתיישבו.

לקוחות יחויבו לחבוש מסכה בכניסה למקום וביציאה ממנו וכן בזמן ההמתנה. עוד תידרש הקפדה על מרחק של שני מטרים בין קבוצות סועדים שונות בזמן ההמתנה. השולחנות ימוקמו במרחקים של מטר לפחות זה מזה, והם ייערכו רק לאחר שהסועדים ישבו בהם ולא קודם לכן. בשטחים פתוחים המרחק הנדרש בין שולחן לשולחן יישאר כבימים רגילים.

בזמן העבודה יש להקפיד על מרחק של שני מטרים בין עובד לעובד ולהוסיף ככל הניתן אמצעים למניעת הדבקה – כמו למשל מחיצות בין עובדים. במשמרות עבודה יש להקפיד ככל הניתן לחלק את העובדים בהרכב משמרות קבוע ללא ערבוב ביניהם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן