תושבי רמלה שלחו הבוקר מכתב חריף לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בעקבות גל אירועי הירי בעיר והפגיעה בנשים חפות מפשע בשבועות האחרונים. במכתב דורשים התושבים להוביל מבצע חירום רחב היקף בעיר.
במכתב מתארים התושבים מציאות יומיומית של פחד וחוסר ביטחון, וטוענים כי העיר מתמודדת עם “אנרכיה פלילית בלב המרחב הציבורי”.
“הירי אינו מבחין בין אדם לאדם”, כתבו התושבים. “ילדים משחקים בגנים, אזרחים נורמטיביים, יהודים וערבים כאחד, רק רוצים לחיות בשקט”.
לדבריהם, אירועי הירי החוזרים ונשנים בעיר הפכו לחלק מהשגרה, תוך תחושת חוסר אונים גוברת בקרב התושבים. במכתב קראו לשר בן גביר להגיע לעיר, לראות מקרוב את המצב בשטח ולהוביל פעולות אכיפה משמעותיות.
הפנייה מגיעה לאחר מספר אירועי ירי חמורים שאירעו לאחרונה ברמלה, בהם נפגעו גם נשים חפות מפשע.
◼️ חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








