news08.net/ads.txt

אביבית בר זוהר חיה בסרט | מהמעצר בגין שוד מזוין ועד להפיכתה לאימפרייה

אתחיל מהסוף. אביבית בר זוהר ואני מכירות מהרגעים הראשונים שהחלה את חייה כמפורסמת, אבל לא, היא לא ידעה שאני באולם, בין מאות האנשים שרכשו כרטיס במיטב כספם. בכל פעם שיוצא לי לדבר עליה אני משמיעה דברים שונים לחלוטין ממה שחושבים. טוב לב, נתינה, חכמת חיים – הם רק חלק מהם. אבל הרוב מעדיפים להיאחז במראה החיצוני ובוחרים לבחון איש לפי לבוש חשוף או איפור מוגזם. מי שמכיר אותה באמת – יודע את האמת.

ומי שלא? מגיע עד לסינמה סיטי של האחים אדרי בגלילות, כדי לשמוע מה באמת עומד מאחורי האישה (האהובה) הזו, מהם חלומותיה, האם כסף הוא המניע העיקרי שלה, כיצד בנתה את עצמה בדרך למעמד של אחת הנשים המשפיעות בישראל וגם בכדי לראות עד כמה המחשוף שלה עמוק.

אממה? סורפרייז!! בר זוהר הגיעה בשמלת דיווה מושלמת, מלכה אמיתית ואפס מחשוף – פרי עיצובו של דרור קונטנטו. כן, כן, אתם לא מתבלבלים. הילדה שגדלה בבית דתי, זו שקראו לה בת הרב וזו שלמדה מאמא אתי את רזי המטבח – ובחלוף הזמן ידעה להשיל מעליה את כל פיסות הבד האפשריות דפקה חתיכת כניסה לצלילי Money Man Diamonds השיר שלה כמובן – וכבר שם ידעתי, אביבית סימנה עוד וי בקריירה המופלאה שלה – שאף אחד לא יודע להגדיר מהי אבל כ-ו-ל-ם עוקבים אחרי כל צעד שלה בשקיקה.

בדרך כלל ההרצאות שלה עד 50 איש, אצלה בבית. הפעם היא הופיעה לעיני כ-600 איש, נשים וגברים. ימים ספורים לפני ההרצאה הגרנדיוזית הבטיחה בר זוהר: “אכניס אתכם לעולם שלי, יותר נכון לסרט שאני חיה בו”. הבטיחה וקיימה. “נעים מאוד שמי אביבית בר זוהר”, אמרה בפתח דבריה ולאחר שסיפרה שהיא מתרגשת וגרפה מחיאות כפיים. “יש לי תואר ראשון במשפטים”, המשיכה, “יש לי תואר שני בעריכת דין… סתם, נראה לכם? אתם חיים בסרט, חמודים!! ואתם בסרט שלי הערב הזה”.

“סיפור החיים שלי מורכב מסרט – אבל סרט ארוך, שמורכב מדרמה, קצת רומנטיות וקומדיה”, המשיכה כוכבת הערב – “ואם אין את כל הפרמטרים האלה סרט לא יכול להיות מוצלח – ולכן אני נעמדת על הבמה הזו גאה ומרוגשת לספר לכם את סיפור חיי”.

אביבית נולדה למשפחה מרובת ילדים, חמש בנות (“החברות הכי טובות שלי”) – ובן, התחנכה בבית שמרני, למדה באולפנה ותמיד התלבשה בסטייל. “אין לי חברות, אף אחת לא באמת רצתה להיות חברה שלי ולכן מרגש אותי שדווקא בעיקר המין הנשי נמצא פה, מחזק אותי ואוהב אותי”. מאוחר יותר תספר כי עצם היותה דיווה החל בזכות או בגלל אמא אתי, שלא נתנה לה מעולם לרכב על אופניים, לשחות ועד היום היא נטולת רישיון נהיגה. גינוני השיק שלה החלו כבר בגיל 4, “הייתי הולכת לגן עם אודם אדום, כפפות, כובע, שמלה. הייתי ‘ליטל פרינסס’ מגיל קטן, יועדתי להיות דיווה, גדלתי במהלך השנים ועדיין הייתי דיווה. לאחותי ברידג’יט היה יומן וביומן הזה הייתי כותבת תאריכים מדויקים מתי אני הולכת להתפרסם. ידעתי שאהיה מפורסמת, אף אחד לא האמין בי – אבל אני ידעתי”.

כשהיא מפלרטטת עם שמלתה היא ממשיכה לגרום לנוכחים באולם להתרגש, לצחוק, מהפנטת אותם לגמוע כל פיסת מידע ובבאטל ליין – מספקת את הסחורה. “בגיל ארבע וחצי גילו לי מחלה שנקראת FMF-קדחת ים תיכונית, המחלה היא בכבד – יש לי לב מוגדל ואני נוטלת ארבעה כדורים כל יום. המחלה הזו אומרת שאסור לי לעמוד או לעבוד קשה ואני אמרתי ‘אוקיי, אלוהים החליט? אני לא מתווכחת עם אלוהים – שבי בבית, לא צריך לעבוד’. מאז כל דבר שכרוך במאמץ פיזי – לא קרה, עד היום”.

הרבה רגעים עיצבו את אישיותה, אבל הראשון בהם התרחש בגיל 12. “רגע שחקוק לי בזיכרון ועשה לי את הטוויסט בראש”, היא חורצת, “הלכתי עם אמא אתי לטייל בעיר, בהתחלה היה לנו המון כסף ובזמן ההוא לא היה, נורא רציתי קולה – ולא הייתה את האופציה לקנות קולה. מאותו רגע הבנתי דבר נורא פשוט, הגעתי הבייתה נכנסתי למיטה וידעתי שלי לא יהיה מחסור יותר. ידעתי שמתישהו יהיה לי כסף ואם לא אשיג את זה דרכי אשיג את זה דרך אנשים אחרים אבל כסף – יהיה לי”.

בגיל 18 השתתפה בתחרות מלכת היופי בעיר, זכתה במקום השני בתואר מלכת החן. “הבנתי שאני יפה, שאני יכולה לעשות מה שבא לי עם היופי ובגלל זה לא עניין אותי ללמוד תואר. לא השתמשתי בשכל שלי – ויש לי מוח מתמטי, החלטתי שאני פשוט יפה ואני אשיג הכל”. לאחר מכן התגייסה לצה”ל, לגולני. “700 גברים ואביבית מטר שישים אחת. הייתי מבשלת להם, עושה להם טיפולי פנים עד שיום אחד הגיע המ”פ, התחיל לצרוח עליי ואיים עליי בכלא. ‘אבל מה עשיתי המפקד?’, הוא ענה לי ‘את הופכת לי את החיילים לכוסיות’. הייתי אמא קטנטונת כזו, חמודה”.

לאחר שהשתחררה, פתחה קונדיטוריה. ” גם אני הייתי צריכה להביא כסף הבייתה, התחלתי להסתובב ברחובות – חברת חשמל, קופת חולים מאוחדת – ולמכור עוגיות. פתחתי את ‘האופה היפה’ כשטעם ויופי נפגשים’. אנשים באו מכל הארץ ורצו לדעת מי זאת האופה היפה ואיך היא נראית – במיוחד גברים. המטבח שלי היה חצוי לשניים – חצי מכירה וחצי אפיה, אנשים לא האמינו שאני עובדת ובזמנו אבא שלי היה קבלן שיפוצים – אז הוא שבר את הקיר והייתי אופה לעיני הלקוחות”.

אבל עם כל הכבוד לסיפורים עד כה, כדאי שעכשיו תשבו: רגעי האימה בסרט של חייה, מובאים במלואם. “במהלך חיי יצאתי עם הרבה דבילים, אבל לדביל הגדול מכולם נקרא ב’ – הוא בעצם שינה והפך אותי למה שאני היום. יצאתי עם ב’ כשבועיים. סיפור אהבה מהטלנובלות. אמרתי לאמא שלי: ‘אמא, זו חתונה’ והיא אמרה לי: ‘די, אביבית, את אומרת את זה על כל בחור שאת יוצאת איתו’. היינו מאוהבים אבל הוא היה תפרן, לא היה לו שקל ברמה של לשבת איתי בבית קפה. אחרי שבועיים אמרתי לו: ‘חמוד, לא יקרה, אני חוזרת להורים, אני לא רוצה את הקשר הזה יותר’. ב’ היה נורא אובססיבי אליי, אחרי 3 ימים הוא מתקשר אליי, אומר לי: ‘קומי, אנחנו הולכים לעשות לך קניות’. קניות?!?!  מאיפה יש לך כסף לעשות לי קניות? אין לך כסף לקנות לי קינדר בואנו בקיוסק, על איזה קניות אתה מדבר? הוא אמר לי קומי, אז קמתי. אומרים לכם שופינג – לא תלכו? מה כבר יכול להיות? הוא אסף אותי, שם לי בתיק עשיריות וחמישיות ושום שטר לא היה באופק, ואמר לי ‘בואי למסע שופינג’, אבל הוסיף שצריך לעשות איזושהי עצירה לשלם חוב בחברת פלאפון, בפתח תקוה. אמרתי בן אדם יש לו חובות, לא נשלם?

“פתאום, כמו בטלנובלה קופצים עלינו, משטרות, ניידות, עוצרים אותו, עוצרים אותי – ואני בצרחות. מפרידים בינינו, עוצרים אותי באזיקים, מה אני אגיד לכם פושעת של המדינה… מושיבים אותי, ערב ל”ג בעומר, ואומרים לי: ‘עשית שוד מזוין עם חבר שלך’. אמרתי לשוטר: ‘אין בעיה עם השוד, אבל מה זה מזוין, תסביר לי אדון שוטר. לא הבנתי’. מה מסתבר? למי שלא יודע, שוד מזוין זה עם נשק. הייתי עם שמלת מיני חומה, אינדיאנית, אמרתי לו: ‘תסתכל טוב טוב אדון שוטר, זאת נראה לך תעשה שוד מזוין? נו, באמת…”.

“עשו לי ‘שוטר טוב – שוטר רע’, אחרי השוטר הביאו לי שוטרת שאמרה לי ‘את תהיי דוגמנית של נווה תרצה’. מפה לשם – סקנדל. עד 12 בלילה החזיקו אותי. בסוף הסצנה הסתיימה כשהדביל הודה. מה אתה מודה? הוא גם לא הכין אותי לפני זה שהוא עשה את השוד, הוא פשוט הודה. אני כמובן השתחררתי, לא הייתי קשורה לשום דבר. אבל היה לי מצפון והבנתי שהבנאדם הזה עשה שוד כדי לממן את השטויות שלי. אז לקחתי לו את עורך הדין מספר אחד בארץ ואני מימנתי אותו – 20 אלף דולר תיק, שנה שלמה הבנאדם יושב במעצר בית אצל ההורים שלי, המשפחה שלי חתמה ערבות 50 אלף ואני מאכילה אותו, מלבישה אותו, מממנת שכירות לאמא שלו ועורך דין”.

“בזמנו הצטלמתי לקטלוג תכשיטים בציריך ועבדתי כברמנית, כדי לממן את כל זה – למרות שהיה אסור לי לעבוד בגלל המחלה – אבל לא הייתה לי ברירה. יום אחד ידיד שלי מתקשר אליי ואומר לי ‘אביבית, את יודעת ש-ב’ עכשיו במועדון? איך הוא יכול להיות במועדון הרי יש לו אזיק אלקטרוני? הוא לא יכול להיות במועדון! הדביל הזה שם את האזיק על הכלב שלו ופשוט ברח – בזמן שאני הולכת, עובדת, מממנת לו את החיים – הוא במועדון. מאותו הרגע אמרתי לו: ‘סע, סע, גזגז, צא לי מהחיים’. הלכתי למשטרה הוצאתי את המיקום שלו מאמא שלי והעברתי אותו לפתח תקווה לאמא שלו. פשוט לא יכולתי לראות את הבנאדם הזה יותר בחיים. מאותו רגע נולדתי ובאותו רגע החלטתי שאני לא מממנת אף גבר. תביאו את בראד פיט, אשטון קוצר, נגמר הסרט. מאותו רגע נולדה אביבית בר זוהר שכולכם מכירים – זאת שרוצה שיממנו אותה, זאת שאתם קוראים לה בתקשורת גולדיגרית – חובבת כסף. זה לא נכון, אני אוהבת גם זהב ויהלומים”.

“החלטתי שמגיע לי. מגיע לי לחיות טוב. מגיע לי שגבר ידאג לי, שגבר יפנק אותי, לקבל את כל העולם. אני המלכה! אני יותר לא מממנת אף גבר. עברו מאז עשר שנים – שקל גבר לא ראה ממני – וגם לא יראה”.

אביבית בר זוהר המשיכה לדבר ולדבר ולדבר – וכולם בלעו בשקיקה את חכמת החיים שלה. הבחורה הזו עברה לא מעט ב-37 שנות חייה, אתם יכולים לומר עליה מה שבא לכם, אבל רק היא וכנראה המקורבים שלה, יודעים כמה רוע וכוחניות היא נאלצה לעבור בדרך לקבלת הדיפלומה שלה להיות אביבית בר זוהר, אשה שרוצה לחיות טוב, גם אם היא חיה בסרט, שלהגדרתה, אפילו שפילברג לא היה מצליח לכתוב תסריט כמותו. אביבית בר זוהר היא אשה, שיודעת לאהוב ורוצה אהבה – אהבה מקבלת, כמו כל אחת אחרת, אבל בתנאי: שיהיה זה עם גבר אמיד. ואפשר להבין אותה. אחרי ששומעים אותה – אפשר להבין שלא כל הנוצץ זהב, ולא כל מה שאומרים נכון. למטבע שני צדדים.

“את המשפט ‘אביבית, את חיה בסרט’ הייתי שומעת לפחות 3 פעמים בשבוע, כי באמת העולם שלי והחיים שלי לא היו נורמטיביים. מגיל קטן חלמתי שאני נסיכה מאגדות, אבל אתם יודעים מה היופי שלי? שאני מבינה שאני חיה בסרט”. בהמשך היא מספרת על ערירי בן 95, שהונו מוערך בכשני מילארדים וחצי שמוכן להוריש לאדם אחד את כספו ולו בתנאי שאותו אדם ידאג לבתו המאושפזת במוסד לחולי נפש, כל חייה. עוד סיפרה שפריס הילטון שהיא צריכה להרחיב את מעגל החברים שלה – והיא מתכוונת לחקות זאת ולמצוא חברים נוספים. בשלב הזה רויצ’וק, ידידה הקרוב (ששימש כתאורן, דיג’יי ומה לא?) הביע את כעסו (בצחוק, כמובן). היו שם גם החברים הקרובים מבית האח, תמיר, יוסי ודוצי (שחתך באמצע), החברים שאנו שומעים עליהם מהסטורי: גרוזיני, בוהדנה, סימה עם בעלה ואחרים. בקהל זרקו לחלל האויר גם את שמו של קיציס, שזכה לדקות מסך רבות באינסטוש של אביבית. “קיציס לא יכל להגיע”, אמרה ומהר מאוד תיקנה: “האמת היא שרבנו, אני לא יודעת לשקר”.

אביבית סיפרה על אנשים רעים רבים שניקרו בדרכה וסיכמה במשפט: “דווקא מכל הרפש הזה, דווקא משם – אני צמחתי, בזכותם אני פה, מכל דבר רע יש טוב. מכל עוקץ יש דבש”. כיום מעבר לכך שהיא אושיית רשת ומרואיינת שכל כלי תקשורת רוצה ומוכן לראיין – היא בעליה של אתר “האופה היפה”, השגרירה של פלורמר ישראל ובעלת ליין אדומים משלה – וכמובן, מרצה בחסד עליון.

ויש גם שורה תחתונה: תשעים וארבעה שקלים עלה הכרטיס שרכשתי עבור השתתפות בהרצאה של אביבית בר זוהר. תשעים וארבעה שקלים שכל אגורה מכל שקל – הייתה שווה. המטר ושייבה הזאת (סליחה, אביבה), שווה כל גרוש. ההרצאה הגדולה הראשונה שלה עברה בהצלחה גדולה. דיווה לה אביבה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן