news08.net/ads.txt

אביבית בר זוהר לאייל ברקוביץ’: “עברתי הרבה טמבלים כמוך, ניסית להקטין אותי, ניסית להשפיל אותי, גרמת לי להזיל דמעות בשישי בערב”

אושיית הרשת, המנטורית להעצמה נשית והאישה שהפכה לאהובת הנשים בישראל, אביבית בר זוהר, תושבת רחובות (במקור), ריגשה עשרות אלפים אמש כאשר העלתה לרשת החברתית סטורי באינסטגרם פנייה לאייל ברקוביץ’ לאחר שהתארחה בשישי בערב בתכנית “אופירה וברקוביץ'”, אשר בה, כך לטענתה הושפלה.

“ברקוביץ’, אולי תלמד ותשכיל ותפנים את מה שיש לי להגיד לך”, פתחה בר זוהר את דבריה, “אירחת אותי עכשיו בתכנית האחרונה. האמת שבהתחלה אמרתי ‘איזה כייף, אני באה לדבר על העשייה שלי, על דברים שאני עובדת, על הקמפיינים, על ההרצאות שלי’. אמרתי ‘איזה כייף, מרימים לי’. זה כייף לקבל פרגון על משהו שאתה עושה, אבל מה עשית? בשנייה לקחת את הכל, קימטת וזרקת לפח – כי זה לא עניין אותך. מה שעניין את ברקוביץ’ זה שגברים באים לשכב איתי וללכת.

“איזה מזל שהעורכים שלך בתכנית הם גאונים והשמיטו כל ראייה לזה, אחרת העורך דין שלי כבר הכין לך מכתב תביעה ביום ראשון בבוקר. ניסית להקטין אותי, ניסית להשפיל אותי. אז בוא אני אגלה לך, עברתי הרבה טמבלים כמוך – ורק בזכותך ובזכותם אני היום האישה שאני היום. פיתחתי לעצמי לא עור של פיל אלא עור של קרוקודיל מגברים כמוך. אני לא מפחדת מגברים כמוך, אתה לא מרתיע אותי, אין לי שום רצון בכלל להיות חברה של בן אדם כמוך – כי ניסית להשפיל אותי ולבזות אותי כשאתה לא באמת מכיר את הנשמה האמיתית שלי. שפטת אותי שוב – כמו רוב האנשים – על פי המראה שלי. הקטנת אותי”.

“איך אמרת לי? אין לך משפחה – מה היא יודעת? אם אין לי משפחה, אין לי לב? אני לא מבינה! אם אין לי משפחה, אני לא רוצה ילדים? תתבייש לך ותזכור דבר אחד, ברקוביץ’: המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים! תאמין לי שזה דבר נוראי מה שאתה עושה ושום רייטינג שבעולם לא יכפר על זה, ואתה יודע מה? תיקח את זה לתשומת לבך: ביום שישי בערב גרמת לי לדמעות. שיהיה לך בהצלחה בתכנית הטלוויזיה שלך, לי גרמת לבכות ולי גרמת לעצב נפשי, אז אולי באמת תיקח את הדברים שלי ובפעם הבאה תפסיק להשפיל בנות שבאות אליך לקדם את עצמן – דוגמניות או שחקניות – תרים להן, זה לא יזיק לך – זה רק יעצים אותך”.

למחרת, הבוקר (שבת) פרסמה סטורי נוסף לקהל מעריציה ברשת. “אני רוצה להגיד תודה על כל התגובות, על כל התמיכה וכל האהבה שקיבלתי מאתמול”, סיפרה אביבית, “זה לא מובן מאליו שכולכם הייתם לצידי ותמכתם בי מערב שישי. הצלחתם לרגש אותי בטירוף אפילו שאתם לא מכירים אותי ואני לא מכירה אתכם. מבחינתי האחדות, ההבנה, הרגישות והאמפתיה שלכם אליי – זה מה שכבש אותי ואני מודה לכם על כל מאית שניה שאתם פה לצידי. אני אוהבת אתכם מדינת ישראל, תודה שאתם חלק ממני ואני חלק ממכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן