news08.net/ads.txt

אביבית בר זוהר נגד תמר זנדברג: “אל תתעסקי עם אלוהים”

כוכבת הריאליטי מרחובות פותחת חזית עם חברת הכנסת שהעלתה הצעת החוק שנויה במחלוקת. “אבוי לנו כמדינה, כעם, אם דבר כזה יאושר בכנסת”.

 

זעמה של בר זוהר הגיע בעקבות הצעת החוק אותה הגישה זנדברג, לפיה מי שיציע לקטינים להניח תפילין דינו יהיה מאסר של 6 חודשים. בצילום מסך שהעלתה אביבית בר זוהר היא הבהירה היטב מה דעתה על הח”כית, “איי, איי, איי כמה צער יש בשמיים עכשיו שיש אישה כזאת שנמצאת בתוכנו. שמנסה לעצור הנחת תפילין. תמר זיינדברג תתעסקי עם כל העולם אבל לא עם אלוהים! אבוי לנו כמדינה, כעם, אם זה דבר כזה יאושר בכנסת. הלב כואב ונשרף מצער… אל תתעסקי עם אלוהים גברת זנדברג. אני אמרתי את שלי”. 

סטורי אחר כך, הגיע גם צילום מסך של נוסח החוק הגורס כך בהרחבה: “המשדל קטין לחזור בתשובה או עושה פעולה אחרת […] שיש בה להביא לידי חזרה בתשובה של קטין, שלא בנוכחות הוריו ובאישורם […] -דינו מאסר שישה חודשים”. בר זוהר, על אף ההבדל בין הכותרות שפרסמה בסטורי הקודם ולבין הצעת החוק עצמה, כפי שהיא פרסמה בעצמה, המשיכה באותו הקו.

“זה החוק הכי נוראי שראיתי שרוצים להוציא!”, כתבה אביבית, “בשום מדינה בעולם לא מגבילים אדם להתפלל לאלוהיו וזה לא חשוב באיזה אלוהים הוא מאמין! תודה לאברכים שעושים עבודת קודש בזיכוי הרבים שלהם. במקום לקבל צל”ש רוצים לתת להם כלא. אל תתעסקי עם אלוהים גברת זנדברג. אני אמרתי את שלי”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן