news08.net/ads.txt

אביבית בר זוהר: “פוצצו אותי במכות וזרקו אותי על הרצפה”

אביבית בר זוהר מזמן נחשבת לאושיית אינסטגרם עקב שיתוף בחייה הפרטיים ללא צנזורה. אך הפעם בר זוהר החליטה לשתף בסיפור אחד מטריד במיוחד, בו הוכתה במועדון בניו יורק.

 

מדינת ישראל מה שלומכם?”, פתחה (כרגיל) בר זוהר את דבריה ומיד הוסיפה, “הסיפור הבא הוא קצת קשה, לא לבעלי לב חלש”, הזהירה, “אני מקווה שתעמדו בזה. עד היום מדובר באחת הטראומות הגדולות שלי – ומי שמכיר אותי יודע את זה עליי”.

“העלילה מתרחשת בניו יורק”, התחילה לספר הכוכבת, “ביליתי שם עם מישהי שקשה לקרוא לה חברה, הכרתי מישהו ויצאנו כולנו למועדון של ישראלים. היה סבבה ואחרי זה הלכנו למועדון היפ-הופ, כי הוא אמר שיש לו שם שולחן. כשהגענו היו עוד אנשים על השולחן אבל הוא בכלל אמר לי שזה שולחן שלו ושלי, אז נעמדתי כמו טווסה למרות שהיו שם כמה גברים ונשים נוספים”.

“אני נהנית לי ושותה עם המוזיקה ולידי נעמדת בחורה, כנראה שלא באתי לה טוב בעין ופשוט היא עשתה לי כזה ‘הופ’ עם הטוסיק, ואני החזרתי לה והזזתי אותה גם עם הטוסיק, מה אני אשתוק? אבל אז היא משכה לי בשיער. קשה לי לספר את זה אפילו”, עצרה אביבית את שטף הדברים ומיד המשיכה: “ואני לקחתי את הכוס וודקה אשכוליות שלי, כי זה מה שהייתי שותה אז, ושפכתי לה על הראש. מאותו רגע, מדינת ישראל היקרה – החיים שלי השתנו”.

“פתאום מישהו דופק לי כאפה. הייתי עם עגילי סוורבסקי גדולים כאלה, המישהו הזה מחטיף לי מכות והעגיל נתלש מהאוזן. מדינת ישראל, זאת לא הייתה הבחורה”, אמרה אביבית, “זה היה החבר שלה שהתחיל לפוצץ אותי במכות.  הבן אדם הזה היה שני מטר גובה, הוא הרים אותי וזרק אותי על השולחן וכל הכוסות והמשקאות נפלו על הרצפה. המזל שלי היה שבאותו הרגע הגיעו האבטחה ועצרו את המוזיקה”.

“הוציאו אותי מהמטבח ופינו את כל המקום, הגיעו ניידות… כל הצד שלי וכל הרגל, יש לי עד היום תמונות, הכל סימנים כחולים. כל התחת שלי התנפח, וגם ככה הוא נפוח כי אני טריפוליטאית, הייתי במצב לא טוב. מי זה היה מי שהרביץ לי? הבחור שהחטיף לי מכות? הוא היה בן הזוג של הבחורה, ומסתבר שהוא ראש המאפייה של קולומביה. כולם מכירים אותו במשטרה. ואני אביבית בר זוהר הקטנה, התעסקתי איתו. כמובן שהשולחן במועדון היה שלו והגבר שהגעתי איתו לשם רק ניסה להרשים אותי ואמר לי שזה השולחן שלו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן