אביבית בר זוהר תוקפת את דייר האח הגדול: “מנסה להבין מי אלו האנשים שמסמסים לו ומשאירים אותו בבית?”

אביבית בר זוהר, אושיית הרשת, שהתחילה את דרכה בבית האח הגדול ובכך ימי הזוהר נפתחו בפניה. החליטה לעקוב מקרוב אחרי העונה הנוכחית של בית האח הגדול. ומסתבר שהדייר, ניר אבישי כהן, שמזוהה עם ארגון שוברים שתיקה, ולו יותר מפעם אחת הביע את עמדותיו בפומבי בבית האח, אינו בא בטוב בעיניה של בר זוהר, שהחליטה לפתוח את פיה כלפי הדייר שזוכה לרוב קולות במעמדי ההדחה כל שבוע.

“אני באמת מנסה להבין מי אלו האנשים שמסמסים לו ומשאירים אותו בבית?”, כתבה בר זוהר בפליאה. “שוברים שתיקה הנו גוף שמבזה את צה”ל ומציג אותו לעולם כארגון פשיעה שעושה עוול לחסרי ישע”. בר זוהר, נחשבת לבעלת דעה בפני נשים בפרט, אינה חסכה בביקורת כלפי ניר. “הלוואי ויעשו סרט שלם על שוברים שתיקה בכדי שמדינה שלמה תבין למה ולמי היא נותנת לגיטימציה!, ושלא יבלבלו לי את המוח, ‘ הוא אדם טוב’. אדם שמציג את החיילים במדינה שלו באור שלילי בפני העולם כולו בעיניי לא יכול לייצג את הטוב בשום פרמטר שהוא. פשוט בושה!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן