אביהו מדינה חוגג 70 בערב הוקרה מיוחד עם מיטב האמנים

ערב הוקרה מרגש נערך אמש לאביהו מדינה במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל לרגל הגיעו לגיל 70, אל מול אולם מלא. הערב נערך בשיתוף עמותת “אעלה בתמר”.

מהפוליטיקאים המקומיים התייצבו מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, רועי שרעבי וגיא צור שהצטרפו לשר האוצר משה כחלון ,גיבור ישראל – אביגדור קהלני וזמרים כמו דקלון, אבנר גדסי, גלית גיאת, משה גיאת, סגיב כהן ואורי שבח ובנו.

מנכ”ל המרכז, חנניה קורש, ניצל את האירוע כדי לערוך לכחלון “סיבוב” בתערוכות החדשות במוזיאון. גם נכדיו של מדינה עלו לבמה וריגשו את הקהל בברכה שהכינו לו ואביהו מדינה כמובן ריגש בקולו.

השר משה כחלון בירך ואמר כי”אביהו הוא פורץ דרך,איש של עשייה”. אביגדור קהלני חברות הוותיק סיפר על השיר “נשבע לך” שמדינה הלחין למילים שכתב קהלני באחת מישיבות הממשלה. השניים ביצעו על הבמה את השיר שכתבו יחד, וריגשו את הקהל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן