news08.net/ads.txt

אביה של תלמידת כיתה ו’ שנדבקה בנגיף: “המורה כן הגיעה במגע ישיר עם עשרה מתלמידי בית הספר אלמוג”

הוריה של תלמידת כיתה ו’ מבית הספר “אלמוג” אשר אומתה כחולה בנגיף הקורונה שלח הבוקר (ראשון) מכתב חריף אל נציג משרד החינוך באילת ובו ציין כי הדברים שהועברו כתגובה על המורה שאומתה כחולה, כאילו לא הייתה במגע עם התלמידים, הוא הטעיית הציבור. כזכור, מדוברות עיריית אילת נמסר ביום רביעי האחרון כי “בית ספר היסודי ״אלמוג״, נסגר לאחר שמורה מצוות בית הספר אומתה כחולת קורונה. לדברי ד״ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח״ק בעירייה, המורה לא הגיעה אתמול (1.9) לבית הספר מאחר שהמתינה לתוצאות הבדיקה אותה קיבלה בחצות הלילה, כך שלא נחשפה לתלמידים אולם הסתבר ששהתה בקרבת סגל המורים במסגרת ימי הערכות שהתקיימו בבית הספר לפני פתיחת שנת הלימודים. כאמור בתיאום עם משרד הבריאות נסגר בית הספר וכל הצוות הונחה להיכנס לבידוד עד לקבלת תוצאות בדיקתם וסיום החקירה האפידמיולוגית. הודעה לכלל ההורים יצאה היום, בשעות הבוקר המוקדמות על ידי מנהלת בית הספר, מולי ניר”. בהמשך נודע כי תלמידת כיתה ו’ אומתה כחולת קורונה ונשלחה לבידוד ביתי.
“המורה כן הגיעה במגע ישיר עם עשרה מתלמידי בית הספר אלמוג”, כתב ההורה במכתב שנשלח אל ראש מינהל שח״ק בעירייה. “המורה לא הגיעה במגע רק עם סגל המורים וחברותייה מבית ספר יעלים מורות גם במקצוען. המורה מחוייבת על פי התו הסגול למלא הצהרת בריאות, שבה היא מצהירה כי אין לה שום תסמין ו/או חום. השאלה אם היא עבדה על פי ההנחיות? כל עובדי משרד החינוך מחוייבים במילוי הצהרה זו, אזי, הייתכן כי המורה “עגלה פינה” וזלזלה בחשיבות הבדיקה  ביודעין כאשר היא סובלת מתסמינים? איך אני יודע שהמורה סבלה מתסמינים אתה תוהה? במהלך כל ההדרכה המורה השתעלה בכיתה בזמן ההדרכה והורידה את המסיכה (וזו עדותם של ילדי ההדרכה). בנוסף לילדים אילת עיר קטנה ומסתבר ממכריה של המורה כי סבלה מקוצר נשימתי ושיעול באותו היום לכאורה. תגובתך בכתבה בחדשות 08 כי המורה לא הגיעה במגע עם ילדים איננה נכונה לאור האמור לעיל מעלה. אם המורה קיבלה את תשובת בדיקת הקורונה בתאריך ה31.8.2020 אזי שהבדיקה בוצעה לכל היותר יומיים קודם 30.8.2020  אזי משתמע מכך כי הגיעה להדרכת התלמידים כאשר יש לה תסמינים הרי ללא תסמינים אין לה סיבה לגשת לבדיקת קורונה.
“אציין כי הנהלת בית הספר ביצעה שיחה זום שבה לקחו אחריות על הנעשה”, הוסיף אביה של הילדהאשר דרש את התנצלות העיריה ומשרד החינוך בפומבי. האב מסר כי הילדה מרגישה טוב ואין לה תסמינים. עם זאת ציין כי “הילדה חיה בחדרה נצורה כבר מיום רביעי האחרון ללא יכולת לצאת ממנו. אך ורק לשירותים. הכלב שלי נמסר לפנסיון כי אינני יכול להוציאו לטיולים  ולתת לו תנאים סבירים למחייה בבית סגור, אחרת אסתכן בקנס חמשת אלפים שקל בכפוף לחוק. אנו גרים בבניין בקומה שביעית עם יותר משישים דיירים ואנו נצורים בדירתנו  כי אכפת לנו לשלומם של כל דיירי הבניין ובאי הבניין וקטיעת שרשרת ההדבקה. אנחנו אזרחים שומרי חוק גם כשהוא פוגע בנו! אנו ממושמעים לכלל ההנחיות גם אם הן נעימות פחות, איך אנשים פועלים בקלות דעתך זה הדבר היחיד שלא מניח את דעתי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן