news08.net/ads.txt

אבירם דהרי- אקס ראש עיריית קריית גת, יקיר שינדלר, שי זולדן – תתביישו!

השלישייה הזאת דהרי-שינדלר-זולדן הפסידה בבחירות אך הפסידה כעת גם את ערכם האישי והציבורי כאשר בחרו שלא לכבד את המעמד בכינון המועצה. הובכתי בשבילם.

זוהי דעה אישית של כותבת שורות אלו.

אני מניחה שרבים כמוני, חווים תחושה זהה שלא לומר תדהמה מרגע מביך שיצרו ראש העיר לשעבר – אבירם דהרי – שהובס בקרב ראש בראש מול ראש העיר המכהן כפיר סויסה והביצועיסטים [עאלק] בראשות שי זולדן ויקיר שינדלר.

זהו לא סוד: דהרי רצה להמשיך בתפקיד ובכסא הנוח של ראש העיר. עשרים שנה הוא היה שם, נהנה מהכוח והמעמד הפוליטי. התושבים הבחינו שהעיר מתדרדרת, הולכת לאחור, ובחרו בשינוי – שינוי אמיתי שיוביל, כך נראה כפיר סויסה.

מי שנצמדו אליו בישורת האחרונה הם שני עורכי הדין יקיר שינדלר ושי זולדן, צמד “הביצועיסטים” [שלא ביצעו כלום ושום דבר].

לאורך כל תקופת הבחירות ניכר היה שהצמד-חמד אנטי דהרי. בעת שהגיעו לקרב ראש בראש, בחרו להצטרף אליו. אנטריקוטים או סרדינים – תחליטו אתם.

אגב, שלא תתבלבלו, את יקיר אני מכירה באופן אישי, איש נהדר, חכם, כריזמטי ויצירתי. על זולדן שמעתי לא מעט שבחים אודות איכויותיו כאדם. הצעד שעשו אמש היה מביך, נטול כל מנהיגות, אפס כריזמה ועמוס באגו. ככה לא מתנהגים מנהיגים.

השלישייה הזאת דהרי-שינדלר-זולדן הפסידה בבחירות אך הפסידה כעת גם את ערכם האישי והציבורי כאשר בחרו שלא לכבד את המעמד בכינון המועצה. הובכתי בשבילם.

ברגע אחד שמם הפך לדיבור החם – ולא בצורה החיובית, בלשון המעטה. מה יזכור מדהרי אחרי 20 שנה? בעיקר את זה שלא הגיע למועצה – וגם לא התפטר.

מילא זה שבחרו להיות באופוזיציה – אבל לא להגיע לכינוס הראשון ולא להישבע אמונים? המנחה קראה פעם אחר פעם בשמותיהם והקהל הודיע לה: “לא הגיע”. אף אחד לא ציפה לכך, שלושה רגעים, שלושתם מביכים.

זו העת לומר לשלושה האלה, שכנראה עשו יד אחת – ושוב הפסידו [כמו בבחירות] – תתביישו וגם: תתפטרו. כפי ששמתם לב, לא באמת הייתם חסרים.

כפיר סויסה הרכיב חבורה מגובשת, מאוחדת וכזו שבאה לעבוד. ולמי שפספס: עמי ביטון יכהן כמ”מ ראש העיר וממונה על ההנדסה והועדה המקומית. יגאל ויינברגר [המצויין] יכהן כסגן ראש העיר ממונה על החברה הכלכלית. ארז חסון ימונה לסגן ראש העיר בתואר וממונה על הכספים ועל הבטחון. ראובן אלקבץ ממונה על כח האדם בעירייה, אגף שפ”ע ותחום הספורט. יעקב אפראימוב ממונה על הקליטה. שלומי בטיטו ממונה על תמיכות והקצאות. שמעון דיוויס ממונה על החינוך החרדי. יוסף חיימוב ממונה על נוער וצעירים. עופר ראובני ממונה על הרווחה. מתניה גבאי מונה על הביקורת. זלמן הכט ממונה על בריאות ואיכות הסביבה.

דהרי, תתפטר כבר. היית, עשית, לך כבר. הציבור לא רוצה אותך.

הציבור אמר את דברו, והחליף אותך בסויסה. זו העת לעשות חושבים, לזוז לתושבי קריית גת מהפריים, ותן את המושכות לבא אחריך. היה ראוי שהיית מודה למספר 2 שלך על התמיכה – ומעביר אליו את המפתחות.

רצית לעשות הצגה באיזה נאום שלא ניתן לך – ובחרת להעלים את נוכחותך. זוהי אינה מנהיגות. זוהי לוזריות. וזה אגב, לא העיב על חגיגיות שצויינו בסימן אחדות, התחדשות ופריחה.

-לתגובה של דהרי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון, צילום מסך פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן