news08.net/ads.txt

אביר קארה פותח את הפה: “הגנון של יפה בן דויד עומד להיפסק”

סגן השר אביר קארה מפרסם: “הגנון של יפה בן דויד עומד להיפסק. מערכת החינוך של היום מיושנת ולא מעודדת מורים מוכשרים לעבוד. המורים שבויים של הסתדרות המורים בהסכם קיבוצי שכופה עליהם לשלם דמי טיפול ארגוני להסתדרות המורים והם מקבלים בתמורה שכר נמוך שלא משקף את הכשרון, היכולת או המאמץ שלהם. השכר נקבע על פי הותק שלהם – ולא על פי, איכות שעות או חלילה כישרון”.

את הדברים כתב קארה לאחר שבן דויד החליטה להשבית את הלימודים – בתגובה למתווה החדש של מוסדות החינוך ומתוך דאגה למורים, אלא שחלק מהם כלל לא אהב את ההתראה הקצרה. כך או כך, בית הדין לעבודה בתל אביב הוציא צו מניעה לשביתה והלימודים התיימו כסדרם.

אביר קארה: “בימים האחרונים, הנחתי יחד עם חברי, ח״כ קינלי הצעת חוק שתשנה את כללי המשחק ותאפשר העסקת מורים בחוזה אישי וגמיש בו השכר ההתחלתי יהיה גבוה יותר עם חוזה גמיש בהתאמה אישית, שהמשכו יהיה בהתאם לרצון המורה והמעסיק. במקביל, המסלול הקיים יישאר למעוניינים. הצעת חוק נוספת שהוגשה היא הגבלת כהונת יושב ראש ועד העובדים. כמו כן אני מתכוון להעביר את חוק בוררות חובה והגבלת יכולת השביתה בשירותים החיוניים. הסתדרות המורים באמת מצליחה לייצר שוויון במערכת החינוך – כולם סובלים! המורים, ההורים והתלמידים. נשחרר את המערכת החסומה שמועדדת בינוניות וקביעות.

המורים שבויים של הסתדרות המורים בהסכם קיבוצי שכופה עליהם לשלם דמי טיפול ארגוני להסתדרות המורים והם מקבלים בתמורה שכר נמוך שלא משקף את הכישרון, היכולת או המאמץ שלהם. השכר נקבע על פי הותק שלהם – ולא על פי, איכות שעות או חלילה כישרון”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלי
אלי
2 years ago

הגיע הזמן

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלי
אלי
2 years ago

הגיע הזמן

דילוג לתוכן