news08.net/ads.txt

אבישג סמברג חגגה עם מאות מתושבי גדרה: “לוחמת למען העם היהודי ומדינת ישראל”

גדרה חגגה עם אבישג סמברג. המדליסטית האולימפית בטאקוונדו זכתה אמש (שלישי) לקבלת פנים מפוארת במקום הולדתה, אליו הגיעה לאחר שחזרה הבוקר לישראל.
קרדיט: מועצת גדרה
במהלך טקס מפואר שנערך במקום הוענק לה אות יקירת גדרה. בטקס נאמרו דברי תודה למאמן נבחרת ישראל בטאקוונדו ומאמנה האישי של סמברג, יחיעם שרעבי. תעודת הוקרה קיבל אחיו של יחיעם, מעוז שרעבי, שהיה מאמנה הראשון של סמברג בילדותה, וכמו כן נאמרו דברי תודה לגדי חיימוביץ’, ששימש כיריב אימונים שלה לקראת התחרות.
בסיום הטקס נערך מופע תרגילי טאקוונדו בהשתתפות הלוחמים ממועדון “שרעבי אמנויות לחימה”. סמברג אמרה: “באמת רציתי להגיד תודה לכולם. תודה ענקית בעיקר למועדון שלי, לנבחרת ישראל. בלעדיכם לא יכולתי להגיע לאן שהגעתי. תודה למועצה שמלווה אותי מהיום הראשון ועושה מעל ומעבר, אין דברים כאלה. אני רק רוצה להעביר מסר לבנות ובנים צעירים שמתחילים להתאמן. לפעמים גם אני לא האמנתי. אני כולה ילדה מגדרה, אז אפשר להיות בטופ כי צריך לחלום בגדול וכל יום ולעשות ולבצע, ותודה לכולם, תודה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן