news08.net/ads.txt

אבי מסס לעובדי פלמ”ח: “רוצה להגיד לכם רק מילה אחת – תודה”

חברת פלמ”ח אבטחה אילת קיימה היום (רביעי) את טקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד ראש השנה במעמד הרב הראשי של העיר – הרב יוסף הכט. את האירוע, שהתקיים במנהלת החברה באילת, פתח הרב הכט בתקיעת שופר ובברכה לשנה החדשה.

הבעלים של החברה, אבי מסס, נשא דברים ואמר לעובדים: “אני מבקש לומר לכם רק דבר אחד – תודה. תודה על כל העשייה, העבודה המסורה, המקצועיות והנאמנות. אני יודע שביומיום אתם נתקלים בלא מעט אתגרים, אבל בסוף אתם עומדים בכל המטרות והיעדים שהצבנו. בזכות העובדים המסורים והאחראיים, חברת פלמ”ח ממשיכה להוביל שנה אחר שנה בתחומה – ועל כך מגיעה לכם התודה וההערכה. אני מאחל לכולנו שנה מוצלחת, שתהיו לי בריאים ומאושרים”.

במהלך הטקס הוענקו תעודות הערכה לשישה עובדים, אשר זכו להוקרה מיוחדת על פועלם: יובל מאירי-מאבטח באייסמול, גל לוצאטו-מאבטח באייסמול, שולמית קריבובה-מאבטחת בסופרים ובמלונות, ניר פיירייזן-מאבטח ביוספטל, אורי שי-מאבטח ביוספטל ויובל שמעוני מאבטח בסופרים ובמלונות. לאחר מכן קיימו נציגי הבעלים טקס נפרד, בהתאם לתקני התו הסגול, לעובדי החברה המאבטחים את בית החולים יוספטל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן