news08.net/ads.txt

אבי קינד למתן דיל: “אתה מעליב את חברי המועצה, אנחנו עובדים מאוד קשה על ההבטחות שהבטחת לתושבים – ולא קיימת”

ישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול הייתה שוב ההצגה הקומית הכי טובה ברחובות (ויסלחו לי קברניטי היכל התרבות) – עם אותו קאדר השחקנים: חברי האופוזיציה בראשות היו”ר מתן דיל ומנגד ראש העיר, הלא הוא הראיס הכל יכול רחמים מלול, חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה אבי קינד והיו שם גם חברי מועצה נוספים.

אחרי שאישרו את עליית הארנונה ודיברו על הצעתו של גיא צור (הקמת מערך מתנדבים מפולח לפי שכונות שיסייע בהתמודדות עם נגיף הקורונה), בירך מלול על הרעיון וכי הוא מקווה למספר רב של מתנדבים תושבי העיר. או אז התפרץ דיל ואמר: “אתם מתכוונים ליישם את ההחלטות שאתם מעלים פה, כדי שלא נבזבז את הזמן, פשוט אדוני (פנה למלול) אתה מעלה דברים – ולא עושה, אומר דברים – ולא מקיים, רק לדעת שזה מתקיים, תושבים מסתכלים. אתם יושבים פה, אנחנו, אתה לא מיישם בד”כ עד הסוף. רוב הדברים שהועלו – לא יושמו וגם את התגובות לעיתונות שולחים את דוברת העיריה להגיד שטויות, דברים מנותקים מהאמת… רק לדעת שזה נעשה, רק שלא נבזבז את הזמן של כולם, אפשר לאכול עוגות במקום אחר”. מלול השיב: “אני שמח לבזבז את הזמן שלך”. דיל חזר על אותם דברים: “עוגות אפשר לאכול במקום אחר” והתכוון בדבריו לעוגות שהביא אבי קינד, הבעלים של קונדיטוריית “דה לה פה” לישיבה. מלול השיב: “עכשיו אתה יכול לפרסם עוד פוסט” אבל את קינד הדברים שנזרקו לחלל האוויר הרגיזו.

“אתה מעליב אותנו”, אמר קינד, “אנחנו עובדים מאוד קשה – כולנו, אנחנו שנתיים עובדים על כל ההבטחות שהבטחת לתושבים חמש שנים לפני. אנחנו עובדים ליישם את כל ההבטחות שלא קיימת, אז אני מבקש ממך אל תעליב אותנו”. דיל השיב: “אבי אל תהיה פופוליסט ואל תדבר שטויות, אני דיברתי אל ראש העיר שיישם את החלטות המועצה”. קינד ענה: “אני פופוליסט? ראיתי את הפוסט שפרסמת – ואני פופילסט?” מלול אמר לדיל: “השנאה בתוכך בוערת – בגלל 30 אלף שקל” ולאחר מכן הזכיר לדיל כי רק לפני שנתיים, כאשר הניח את ישבנו על כסא סגן ראש העיר, הצביע בעד העלאת הארנונה.

אגב, מי שזכה לתשואות על המחזה הזה וקריאות ‘שאפו’ מהיציע היה קינד, היחיד שהגיע לישיבה עם האשכים והעז להשיב לדיל על הדברים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן