news08.net/ads.txt

אבי קפלינסקי, תושב גדרה – מהראשונים שקיבלו את החיסון השלישי בישראל

אבי קפלינסקי, 70, תושב גדרה הגיע היום (שישי) למרפאת מאוחדת באשדוד, כדי לקבל את החיסון השלישי נגד נגיף הקורונה. “לא פחדתי לקבל את מנת החיסון השלישי, גם לחיסון הראשון הלכתי מיד”, הוא אומר.

מאות לקוחות מאוחדת הגיעו היום (שישי) אל מרפאות מאוחדת הפרוסות ברחבי מחוז דרום, בכדי לקבל את מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה. כזכור, בהמשך להנחיית משרד הבריאות למתן מנת חיסון שלישית לבני 60 ומעלה, מאוחדת נערכה לבצע את החיסון השלישי לבני 60 ומעלה העומדים בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד הבריאות. בין הראשונים שקיבלו את מנת החיסון השלישית היה אבי קפלינסקי בן ה-70, תושב גדרה. לדבריו, “לא פחדתי להגיע כדי לקבל את מנת החיסון השלישי. אני סובל ממחלות רקע – וגם לחיסון הראשון הלכתי מיד”. לאחר החיסון סיפר כי הוא חש בטוב.

ד”ר דניאל כץ, סגן רופא מחוזי במאוחדת מחוז דרום אמר כי “מוטלת על כולנו אחריות לעשות את מירב המאמצים על מנת לבלום את המשך התפשטות התחלואה ואת העלייה בתחלואה הקשה. מגיפות מנצחים בעיקר עם חיסונים, ואני קורא לכל מי שטרם התחסן לעשות זאת בהקדם”.

על מערך החיסונים במחוז דרום אמונה מנהלת הסיעוד המחוזית רויטל תורג’מן. את החיסונים במרפאת ‘שבט לוי’ באשדוד ביצעו מירה בן חמו ורינת פישמן בליווי אחות מוסמכת דיאנה אקסלרוד.

לדברי אקסלרוד, “פתחנו את הבוקר עם היענות מאוד גבוהה לחיסונים. אנשים לא חששו להגיע, ההפך – קיבלנו מאות פניות לחיסון השלישי מבני 60 ומעלה. למרות שמלכתחילה החיסונים היו במלאי מוגבל, מנהלי מאוחדת עבדו מאוד קשה בשביל שנקבל אספקה חדשה של חיסוני פייזר – לכן אנו עומדים בזמנים ולקוחות מאוחדת נהנים משירות קבלת החיסונים ברמה המיטבית”.

לקוחות מאוחדת, בני 60 ומעלה שחוסנו במנה השנייה לפני למעלה מ-5 חודשים ולא מוגדרים כמחלימים או מאומתים – יכולים להזמין תור לחיסון באופן ידידותי, נוח וקל באמצעות האפליקציה או באתר מאוחדת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן