news08.net/ads.txt

אבל בגן יבנה | אלמוג שירה נכנעה למחלת הסרטן

אני לא מאמינה שאני כותבת את השורות האלה. אלמוג שירה היפהפייה, המצחיקה, השנונה – שרק חלמה להיות שחקנית – איננה. אלמוג שירה, שהייתה אצלי אורחת כבוד ביום ההולדת יחד עם אמה חגית, רק לפני חמש שנים – איננה. החיוך הממיס שלה, הביטחון העצמי שלה, הכוח שנתנה לכולם – כל אלה נמוגו. והיא רק ילדה, ילדה שספגה וספגה וספגה.

עצב רב יורד בשעות האחרונות על גן יבנה עם לכתה של אלמוג שירה סימון. “אלמוג שירה חיימשלאמא היום בדיוק לפני 3 חודשים נכנסת לבית חולים לניתוח השתלת כבד. 3 חודשים אוצר שלי לא נתפס כמה זמן אנחנו פה באיכילוב ואין צפי יציאה. נסיכה שלי בזכות חודש הרחמים בורא עולם יחוס עלייך וייהפוך הכל לטובה ותוכלי לצאת לחיים טובים ובריאים כי את ראויה לכך. עד אז אני וכל המשפחה והחברים עומדים לצידך עד החלמתך המלאה אמן” כתבה בפייסבוק האם חגית שלא משה ממיטתה, באמצע אוגוסט.

בגופה של אלמוג שירה (22) הושתל הכבד של קורבן הלינץ’ מלוד, יגאל יהושע ז”ל. בחודשים האחרונים סימסתי לחגית, כדי לדרוש בשלומה, אך המצב לא האיר פנים. ביקשתי שתזמין אותי לסעודת ההודיה – לכשתחלים. ב-3 באוגוסט התכתבנו. “בראש השנה היא תהיה בבית”, סימסתי לה. חגית השיבה: “עוד לפניי בעזרת השם יתברך. יש לה יום הולדת עוד חודש”. אין לי מילים כדי לנחם, או לכתוב, או להגיד, או לספר. או לדבר. אי אפשר. היא כל כך צעירה וכל כך אהבה את החיים.

גן יבנה בוכיה, כך גם דרור אהרון ראש המועצה : “לא נתפס… כמה אובדן וכאב… אחרי מלחמה ארוכה על חייה, מאבק שנמשך זמן רב התבשרנו שאלמוג שירה לא איתנו עוד. משפחת גן יבנה מרכינה ראשה ומשתתפת באבל הכבד של משפחת בן סימון מן השמיים תנוחמו. ת.נ.צ.ב.ה”.

הלוייתה תתקיים היום ב-19:00 בבית העלמין בגן יבנה. יהיה זכרה ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דודה ענת
דודה ענת
2 years ago

חודש וקצת אחרי – עדיין הראש לא קולט את האבידה הנוראית הזו
מתגעגעת אלייך המון – אלמוג שירה שלנו

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דודה ענת
דודה ענת
2 years ago

חודש וקצת אחרי – עדיין הראש לא קולט את האבידה הנוראית הזו
מתגעגעת אלייך המון – אלמוג שירה שלנו

דילוג לתוכן