news08.net/ads.txt

אברך מקומי לא שיער לעצמו שהטבילה במקווה תעלה לו עשרות אלפי שקלים…

בית המשפט ברחובות

אל בית משפט השלום ברחובות הוגש כתב אישום נגד זוג תושבי ירושלים, אשר הגיעו למקווה השייך לחסידות קרעטשניף, הממוקם ברחוב ההגנה במזרח העיר, גנבו ממכנסו של אברך שטבל באותם רגעים, את כרטיס האשראי ויצאו למסע קניות.

מכתב האישום עולה כי ביוני אשתקד נכנס הגנב הצעיר אל המקווה, הבחין במכנסיו של אברך, נטל את ארנקו ובו כרטיס הויזה וברח מהמקום עם חברתו בת ה-21 מהמקום. המסע של השניים נפתח בקיוסק “מתוק מתוק” שבשכונת שעריים שם רכשו מוצרים בשווי 77 שקלים.

משם המשיכו אל חנות הנוחות “מנטה” בכניסה אל מזכרת בתיה ורכשו שלוש חפיסות סיגריות בסכום של 111 שקלים. בהגיעם לירושלים סעדו השניים ב”איוו מסעדות בע”מ” תמורת 230 שקלים.

מתחם האאוטלט עופר בילו סנטר (צילום: עמית גרין)

האישום השני כנגדם מתייחס למסע גניבות נוסף שביצעו בני הזוג בכרטיס הויזה של האברך, שהחל בירושלים, המשיך בתל אביב והסתיים במרכז הקניות בילו סנטר. הסכום הכולל שבזבזו נאמד בכעשרת אלפים שקלים והם יואשמו בסעיפי הונאה, גניבה ושימוש בכרטיס אשראי ללא רשות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן