news08.net/ads.txt

אגף חזות העיר של עירית רחובות במרתון ניקיון מתוגבר לחג הפסח

 

 

מצחצחים את (ה)רחובות לרגל הפסח : אגף חזות העיר בעבודה מתוגברת ומאומצת לרגל חג הפסח עם 4 ניידות שטיפה בקיטור העובדות בצחצוח הרחובות עד החג, מערך פינוי הפסולת הביתית ופינוי הגזם, תוגבר במיוחד עד לערב החג. כמו כן, תוגבר מערך הטיאוט הידני והמכני, כל סוגי המחזוריות יפונו עד לערב החג ומכולות נוספות פוזרו בכל רחבי העיר. שימו לב לשינוי בזמני פינוי הגזם והאשפה בשל החג. ראש העיר רחמים מלול : ” עיריית רחובות עושה סדר פסח וניקיון לקראת החג גם ברחובות העיר. מערך התברואה פועל במתכונת מתוגברת על מנת לעמוד בכל המשימות של הניקיון ופינוי הפסולת בהיקפים חריגים טרם החג.” 

במסגרת ההערכות לחג הפסח, אגף חזות העיר מתגבר את מערך הניקיון והתברואה על מנת לצחצח את העיר ולפנות את כל האשפה עד לערב החג. כל המערך יעבוד עד הרגע האחרון ממש טרם החג, במטרה לנקות ולפנות את הכל לפני היכנס החג. במסגרת זו, מערך פינוי הגזם והגרוטאות ומערך פינוי הפסולת הביתית, מתוגברים במיוחד במשמרות כפולות ו-10 רכבים עם מנופים לפינוי.

מחר, יום שישי, ייערך ״מסדר ניקיון״ לפני החג על ידי סגן ראש העיר יניב מרקוביץ׳ , מנכ״ל העירייה מאיר דהן ומנהל אגף חזות העיר ערן יחיא. כל זאת במטרה לוודא שהכל מוכן, ולטפל בבעיות של הרגע האחרון טרם החג.

בשל תאריכי החג השנה, יהיו שינויים במועדי פינוי גזם וגרוטאות ואשפה ביתית.

פינוי אשפה ביתית:

היום, יום חמישי 14.4.2022 יתקיים פינוי אזורים כרגיל במהלך היום, פינוי נוסף יהיה במהלך הלילה.

אזורי הפינוי הקבועים ליום שישי 15.4.2022 יפונו ביום חמישי 14.4.2022 בשעות הלילה.

אזורי הפינוי הקבועים ליום שישי 22.4.2022  וליום ראשון 24.4.2022 יפונו במוצ”ש 23.4.2022.

פינוי גזם ופסולת מוצקה:

לא יתקיים פינוי גזם ופסולת מוצקה באזורי הפינוי הקבועים ליום שישי 22.4.2022

חל איסור להוציא גזם ופסולת מוצקה ביום זה.

עו״ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: “אנו עושים הכול על מנת להכין את העיר לחג הפסח בתחום הניקיון והתברואה, אנחנו לא חוסכים בכוח אדם ובמשאבים על מנת לוודא שכך יהיה. אנו מבקשים להקפיד על כללי הניקיון במרחב הציבורי גם במהלך החג, ולהימנע ככל שניתן משימוש בכלים חד פעמיים.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן