news08.net/ads.txt

אדידס השיקה את סניף האאוטלט הגדול בישראל – בבילו

המותג הבינלאומי אדידס פותח סניף  אאוטלט 

הגדול בישראל: 1,000 מ”ר במתחם עופר בילו סנטר

מותג הספורט הבינלאומי  אדידס פותח בימים אלה את  סניף  העודפים הגדול בישראל, על שטח של 1,000 מ”ר, במתחם  עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר.

ההשקעה בסניף החדש נאמדת בכ-3 מיליון ₪ והוא כולל מגוון רחב של אופנה, הנעלה וציוד ספורט לגברים,  נשים וילדים, במחירי עודפים הזולים עד 80% הנחה.

לדברי מנחם מעודי,  מנכ”ל מתחם עופר בילו סנטר:”הפדיונות של המותגים המובילים הכפילו עצמם במתחם עופר בילו סנטר, בשנה האחרונה, בניהם חנויות של נייקי, מנגו, פקטורי, ריפליי, קסטרו, קרייזי ליין, סאקס, גולברי ורנואר. לדבריו: “כנגד לכל התחזיות והמגמות המצביעות על ירידה מתמדת בשוק הקמעונאות, במתחם האאוטלט  המגמה הפוכה ובכירי הענף מזהים את הפוטנציאל ומשקיעים בפתיחת סניפים גדולים, כדוגמא   אדידס”.

לרגל הפתיחה הסניף החדש יציע  מבצעים, הנחות והטבות  מיוחדים, כגון: 50% הנחה על ביגוד החורף, ביגוד קיץ מהקולקציה החדשה ב-30% , נעלי כדורגל החל מ-99 ₪ ועוד.

רשת אדידס, ענקית הספורט והאופנה מגרמניה, היא רשת החנויות המובילה לביגוד ספורט ואופנה בישראל. קבוצת אדידס היא יצרנית אופנת הספורט הממוקמת במקום השני בגודלה בין חברות הספורט הגדולות בעולם. לאדידס אסוציאציה עם שמות גדולים בעולם הספורט כמו: ליאונל מסי, דוד בקהאם, גארת’ בייל, סטן סמית’ ועוד.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן