אהבת חינם: מאות השתתפו בחתונת בני זוג שלא הכירו – בקרית גת

קריאה ברשת של מוזמן לאירוע בקרית גת הובילה המונים להגיע ולשמח כלה וחתן ביום כלולותיהם. “בן דוד שלי מתחתן עכשיו בגני האחוזה בקרית גת וככה האולם נראה”, כתב איתמר בצירוף תמונה עם אולם ריק, “בואו בבקשה לשמח אותו”, הוסיף. תושבי קרית גת מיהרו להפיץ את הבקשה והמונים כאמור הגיעו ושימחו את הבעל ואישה הטריים.

אחת מאלו שהרימה את הכפפה היא לוטן שולמן, תושבת העיר, שבשל בידוד נבצר ממנה להגיע אולם היא הייתה ראשונה שפרסמה את הרשומה שהתגלגלה לידיים הנכונות. “יש לנו פשוט עיר מדהימה”, אמרה לוטן לחדשות 08. “הבן דוד לא קריית גתי לא ידע למי לפנות במקרה ראיתי את הסטורי והפצתי, כאב לראות את האולם כך, הם התחתנו בתקופה מורכבת והלוואי וגם אני יכולתי לשמח אותם. לשמחתי אנשים באו לשמח את החתן והכלה והאולם היה מלא, מגיע פרגון לתושבים שלנו”.

יו”ר הגנים העירוני, טוהר בן שמעון, פרסמה לאחר השמחה רשומה, בה תייגה את עו”ד אהובה נאור, אביחי אוחנה ואת לוטן שולמן שהיו שותפים למצווה וציינה: “יש לנו את הקהילה הכי מדהימה בעולם כולו!!!! יש לי דמעות בעיניים ולא.. זה לא מהבידוד. היום פורסם על זוג שמתחתן ולאור המצב לא הגיעו אורחים. בהתגייסות מדהימה כמו שרק הקרית גתים האלופים יודעים האולם מלא!!! והשמחה גדולה תודה לאל. חברים יקרים אשריכם שזכיתם לשמח חתן וכלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן