news08.net/ads.txt

אהוד אריאל ל’קול השפלה’ בדה שליט: “הספר על אבא שלי מרגיז אותי מאוד”

 

את ראש חודש טבת ציינו ברדיו החינוכי קהילתי ברחובות המשדר מקריית החינוך “דה שליט”, באירוח מיוחד של הזמר אהוד אריאל, בנו של מאיר אריאל ז”ל.

אריאל ג’וניור הגיע עם אלבומו החדש “סיפורו של עץ רימון”, שיתף את המאזינים בחייו בין קצוות החברה הישראלית כשנולד למשפחה קיבוצניקית וחזר בתשובה אחרי שנחשף לדת בספרים שהיו בספריית אביו המנוח ושיתף כי כתיבת הספר הביוגרפי החדש שיצא מאת הסופר ניסים קלדרון הרגיז אותו. “שלום חנוך אומר שהספר עושה טוב לאבא שלי אבל אני מתעצבן ממנו ואם הייתי קורא אותו לפני ההשקה – לא הייתי מגיע”.

בין לבין הפתיע הזמר והיוצר המוערך את מגישי התכנית קורן באומן ופריאל פלג, עם ביצועים מיוחדים ואף שר וניגן את “נשל הנחש” הידוע. אבי קיש מנהל קריית החינוך דה שליט מסר: “כשמגיע להתראיין באולפן חרדי שמספר על עולמו החילוני הקודם והדתי של היום, אני יודע שהתלמידים סופגים סבלנות הלכה למעשה”.

https://www.facebook.com/1036KH/videos/1318923024879475/

ישראלה ויינברגר, רכזת המגמה מסבירה את הייחודיות שבלימודי התקשורת דרך הרדיו: “התלמידים ממגמת התקשורת מוצאים מקום לכל סגנון וז’אנר ובתהליך העבודה של התחקיר וניסוח השאלות, הם נפתחים למקומות חדשים ומעניינים בעיסוק הרדיופוני שלהם שלא היו מגיעים אליו ללא המקום הזה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן