אובד עצות | ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן: “יום קשה ומדכא עבר עליי”

מועצת באר יעקב חווה עלייה חדה במספרים של חולי הקורונה, ועל אף ניסיונותיו הרבים של ראש המועצה למגר את התופעה של יציאה מהבית, התוצאה רק גורעת. מדבריו נמסר: “אני מבקש אישית מכל מי שיש לו תסמיני קורונה להיבדק ולהתבודד בביתו עד קבלת התשובה”.

 

ניסים גוזלן: “יום קשה ומדכא עבר עליי. לפני כחצי שעה התקשרה אליי משפחה ביישוב שהאבא חלה בקורונה. זהו הרביעי שמתגלה כחולה קורונה היום בבאר יעקב ובכך עלה מניין החולים אצלנו ל-13. כמובן שחיטאנו את הבניינים והרגעתי את הדיירים. וועדי הבתים נפלאים ועושים עבודת קודש בסיוע לחולים ולמשפחותיהם. זוהי אחוות באר יעקב שמכניסה קצת אור לכל המצב הזה”.

גוזלן אינו מרוצה מחוסר האכפתיות בימים אלה: “אני דורש מכולכם להישאר בבתים בעוצר מלא! אני מבקש אישית מכל מי שיש לו תסמיני קורונה להיבדק ולהתבודד בביתו עד קבלת התשובה. זו אחריותכם כאנשי משפחה, כשכנים וכתושבים!

בנוסף, היום נוכחנו לראות אנשים מסתובבים בדואר או בסופר בלי מסכות ובלי כפפות!!! מצב זה אינו מקובל! היציאה מחייבת מסכה וכפפות ולזמן קצר בלבד. צאו מהשאננות!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן