news08.net/ads.txt

אוהדי הכדורגל, אתם מוכנים? פורסם המכרז להקמת האצטדיון העירוני ברחובות

בתום חודשים של הכנה ותכנון, החברה לפיתוח רחובות – ה.ל.ר מפרסמת  את המכרז לביצוע שלב א’ של העבודות להקמת האצטדיון העירוני ברחובות: עבודות עפר, חפירה ודיפון להכשרת השטח הענק לבניית האיצטדיון.

האצטדיון מתוכנן כחלק מפארק נופש עירוני גדול אשר ישתרע על 126 דונם, מתוכם 50 דונם יוקצו עבור שטחי האצטדיון ומגרש אימונים שיוקם בסמוך אליו. האצטדיון יכלול 5,000 מושבים, חדרי הלבשה, חדרי שופטים, חדרי עיתונאים, וכן שטחי מסחר ומתחם חנייה. במסגרת התוכנית יהיה שטח ציבורי פתוח על כ- 70 דונם הכולל שימור שביל טרזינות היסטורי ששימש קרוניות להובלת פרי, הקמת גשר הולכי רגל מעל מסילת הרכבת, מתקני משחקים, שטחי גינון, נטיעות עצים ומרחבים ירוקים פתוחים לרווחת התושבים.
המכרז צפוי להסתיים בתוך מספר שבועות, והעבודות להכשרת השטח צפויות להתקיים במשך מספר חודשים לאחר מכן.

כזכור, הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז שבמנהל התכנון, אישרה למתן תוקף את התוכנית של עיריית רחובות להקמת אצטדיון חדש ברחובות. התוכנית המקורית להקמת האצטדיון הייתה בחלק הדרום-מערבי בעיר, שם החלו ב-2012 לבנות את התשתית. עקב התנגדות התושבים, הועתקה התוכנית לפארק תמר ונערכו בה ההתאמות הרלוונטיות.

למרות המכשולים בדרך, וההתנגדויות הרבות בוועדה גם בסיבוב האחרון – פעל ראש העיר להקים אצטדיון לקבוצות הכדורגל בעיר על אף המתנגדים ועקב מקרוב, ובדיון האחרון בטרם החלטת האישור – הוא הופיע בפני הוועדה באופן אישי וטען בדבר חיוניותו של האצטדיון לעיר והצורך באישורו.

ראש העיר, רחמים מלול: “היום אנחנו יוצאים לדרך, ומתחילים בשלב ההקמה והביצוע. אני רואה חשיבות עליונה באצטדיון בעיר לענף הכדורגל והספורט בכלל, ולכן נאבקתי להקמתו במשך חמש השנים האחרונות, אחרי שנים רבות שלא היה אצטדיון ברחובות, הצלחנו לאשר את הקמתו בוועדה המחוזית . היום אנחנו עובדים משלב ההכנות – לשלב הביצוע. השקענו ונשקיע משאבים רבים בהוצאת הפרויקט אל הדרך על מנת להקים אצטדיון ראוי לספורט בעיר רחובות; מאז אישור התוכנית, אנו עושים הכל על מנת שלעיר רחובות ולתושבים יהיה אצטדיון כדורגל גדול, חדש ומודרני בהקדם האפשרי”.

הקמת האצטדיון היא השלב המשמעותי במהפכת מתקני הספורט שמוביל ראש העיר ברחובות, הכוללת הקמת אולמות ספורט חדשים וחידוש האולמות הקיימים , פתיחת מרכז וייסגל לספורט ונופש, מגרשי אימונים לכדורגל, וכעת גולת הכותרת – האצטדיון, ובהמשך פארק אתגרי רחב ידיים.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “אני שמח שאנו יוצאים לדרך אחרי תקופה מאומצת של הכנות. אנחנו עושים הכל על מנת להקים תשתית ראויה שתקדם את ענף הכדורגל, ואת הספורט בכלל, בעיר רחובות. אוהדי הכדורגל בעיר יזכו לחוויה הטובה ביותר במשחקי כדורגל, והדור הבא יוכל ליהנות ממתקן חדיש ביותר”.

ניסים סלמן, מנכ”ל הל”ר: “מדובר בפרויקט מורכב ביותר, והחברה משקיעה משאבים גדולים בתכנון קפדני של מכלול היבטי הפרויקט. אני מבקש להודות למיטל קופרברג, סמנכ”לית הפרויקטים לכל הצוות שעובד על הפרויקט ולמנהלי הפרויקט חברת שיאן הנדסה בע”מ”.

איציק עובדיה, מ”מ מנכ”ל החברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט: “תכנון האצטדיון והקמתו נעשים תוך התאמה מדויקת שלו לצורכי הספורט בעיר . ישנה חשיבות גדולה להקמת תשתיות איכותיות על מנת לקדם את הספורט בעיר. הקמת האצטדיון היא הצעד המשמעותי ביותר במהפכת תשתיות הספורט שחוללנו בעיר בשנים האחרונות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן