אוהדי מכבי שעריים החלו בגיוס הכספים לקראת העונה הבאה

אוהדי מכבי שעריים. קהל של אימםריה

אוהדי מכבי שעריים החלו הערב (רביעי) בגיוס כספים לקראת העונה הבאה של המועדון בליגה א’. לדברי האוהדים המובילים את המהלך רוי טוויטו, חן זיגדון, אבי רווח ומוטי לוי בשיתוף הנהלת המועדון ובהנהגת כפי קריטי ואלי מוזס, נפתח חמ”ל גיוס כספים לעונת 2017/18.

אוהדי מכבי שעריים.

“חשוב לזכור”, ציינו האוהדים בדף הפייסבוק של הקבוצה, “שמכבי שעריים מתחילה מאפס ולאפס הזה יצטרפו בינואר 350-400 אלף שקלים מעיריית רחובות, מפה זה אנחנו וספונסרים. אנחנו צריכים אותכם איתנו למען מכבי שעריים!”. כ-400 אלף שקלים, עליהם דיברו האוהדים מגיעים למועדון מהעירייה זאת לאחר שהמועדון קיבל מקדמה בגובה של 89 אלף שקלים בתקופת אלדד פרי.

כזכור לפני כשבועיים הפיצו כפיר קירט ואלי מוזס הודעה לחברי הועד בהנהלה החדשה של מכבי שעריים, לאחר שנבחרו ברוב קולות להוביל את הקבוצה – איציק עובדיה, אביחי לוי, משה כהן, מוריס שביט, רון וורוטיצקי ושמחה גד.

מנהלי מכבי שעריים, מבטיחים לעשות את המירב כדי להשיב את הקבוצה אל הבמה המרכזית

בהודעה ציינו: “נכונו לנו ימים לא פשוטים ובשלב הזה לא נוכל להשיב באופן מפורט לכל שאלה. לצד ההתרגשות ישנה גם אחריות כבדה. מחד – זאת הזדמנות להודות לאלדד פרי, שהשקיע בקבוצה זמן רב וסכומים מכובדים מאוד ובכך בין היתר סגר חובות של למעלה מעשור אשר הכבידו מאוד על קופת המועדון, ואינם יותר, ולמעשה – אלדד מחזיר לנו את הקבוצה נקייה מכל חוב, עם שני מגרשים – כשנכנס היה אחד בלבד – ומחלקת נוער עם מאות ילדים שאותם אנחנו רוצים לראות גדלים במועדון ולובשים את החולצה הכחולה גם בבוגרים”.

“נבקש כרגע בעיקר את סבלנותכם ואמונכם, אנו מבטיחים להמשיך ולעדכן בקרוב מאוד בכל ההתפתחויות ובכל הדרכים בהן תוכלו להירתם על מנת לתרום, להציל את הקבוצה ולהחזיר את שעריים לבמה המרכזית. צעקת העידוד ׳יאללה שעריים! יוצאים למלחמה!׳ מעולם לא הייתה אקטואלית יותר. מאידך – אנחנו נכנסים כעת לתקופה קריטית בה תיבחן, ולא בפעם הראשונה, האהבה והחיבור שלנו כקהילה לקבוצה שלנו.

בימים הקרובים נצא בגיוס כספים ומכירת מינויים. מהלך שראשית מהותו הצלת הקבוצה, העמדת תקציב ראוי לעונה הבאה וגיבוש הפן המקצועי והלוגיסטי תוך כדי קירוב הקהל לקבוצה בעונות הקרובות”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן