news08.net/ads.txt

אוה גור: “תודה לרחמים מלול על התמיכה האינסופית בנשים ברחבי העיר”

אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה ויו”ר הפורום לקידום מעמד האישה, מציינת ערב מוצלח שהתקיים אמש (רביעי) בהיכל התרבות רחובות בכדי לציין את יום האישה הבינלאומי. כאמור, יום האישה הבינלאומי החל בחודש מרץ, מציין את ההישגים וההתקדמות של נשים לאורך ההיסטוריה. יום זה נקבע ב-8 במרץ על ידי האו”ם כציון לאירוע מכונן שהתרחש ב-1911, אז לראשונה בהיסטוריה שבתו נשים כמחאה על תנאי העסקתן.

לאור כך, היכל התרבות געש במאות נשים שנכחו, מתוכן אורחות מיוחדות: אורנה דץ, אמילי עמרוסי, דורין, אטיאס, רותי נבון ודינה אור. כמו כן, גור לא שכחה להודות לראש העיר, רחמים מלול, שמקדם את מעמד האישה בעיר. “תודה לראש העיר, על התמיכה האין סופית בנשים ברחבי העיר”. חברת המועצה המשיכה. ״אני קוראת לנשים פה, להציב לעצמן יעדים ולכבוש את היעד. לעשות, ללמוד, להגשים. אני מזמינה את כולן פה להצטרף לפורום נשים רחובות, למגוון הסדנאות והקורסים השונים לקידום אישי. אני מודה לראש העיר , רחמים מלול, על התמיכה האינסופית בנשים ברחבי העיר, ולכל צוות הפורום על עשייה לאורך כל ימות השנה״.

ראש העיר, רחמים מלול פתח את הערב ובירך את הנשים בעיר: ״לשמחתי, מעמד הנשים חזק מאי פעם בכל תחום אפשרי . בעקבות האירועים הרבים לציון יום האשה – עלתה גם המודעות לנושא. אני רוצה לברך ולהודות לכל העוסקות במלאכה לקידום מעמד האשה בעיר רחובות. אמשיך לתמוך בכך בכל דרך אפשרית!”.

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה, אביבה חלבי, אמרה כי: ״פעילות הפורום מתפרשת על פני השנה ותחומי העשייה הם רבים ומגוונים, החל ממיגור האלימות והטרדה מינית, קידום תעסוקתי לנשים, קידום נשים להשכלה גבוהה, יזמות עסקית, מנהיגות והעצמה. מזמינה אתכן להצטרף אלינו”.

לאחר מכן עלה מופע נשים קומי ומוסיקלי- “רק מה שאת אוהבת” עם אורנה דץ, דורין אטיאס, דינה אור ורותי נבון

אירוע נוסף לציון יום האישה יתקיים במתנ”ס חוויות קריית משה היום 5.3.2020 בשעה 20:00, ובתוכנית מופע של רותם אבוהב. הכרטיסים אזלו.
אירוע לציון יום האישה- “פנטסטית” יתקיים בבית התרבות ע”ש לאה טנא היום בשעה 18:00, עם סדנאות לבחירה ומפגש אישי עם נועה ירון . רכישת כרטיסים בטל. 08-9390390 .
אירוע לציון יום האישה יתקיים במרכז חוויות אושיות ביום ראשון 15.3.2020 בשעה 20:00 עם המופע “אני בת-אל” , סטנד אפ מעורר. רכישת כרטיסים בטלפון 08-9377702.
אירוע נוסף לציון יום האישה יתקיים במתנ”ס חוויות שוויץ החדשה ביום שני 16.3.2020 בשעה 20:30 עם הופעה של צופית גרנט . הכרטיסים אזלו
לפרטים הרשמה ורכישת כרטיסים בלוטוס 08-9467890 בפורום נשים טל: 08-6490847

תמונות: צילום אינסטגרם

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן