news08.net/ads.txt

אולם מופת חודש והונגש לנכים

שיפוץ חיצוני ופנימי באולם מופת מאפשר חווית תרבות חדשה לבאי המקום וגולת הכותרת הינה ההנגשה לנכים. עודד עמרם:

“רחובות מתהדרת בתרבות איכותית ואולם מופת הוא בית מוביל בתחום”

אי אפשר שלא להתפעל מאולם המופת החדש, אשר שופץ ושודרג משמעותית הן מבחינת המעטפת החיצונית והן בפנוכו. יחד עם זאת, גולת הכותרת הינה ההנגשה לציבור הנכים שוחרי התרבות שעד כה נמנעו מלהגיע אל אירועי התרבות בשל הקושי שעמד בפניהם בנגישות. רשת חוויות המנהלת את פעילות התרבות באולם בהובלתו של המשנה לראש העיר והיו”ר יניב מרקוביץ’, הובילו את הפרויקט הודות לסיוע מימוני ושיתוף פעולה של יו”ר ההסתדרות ברחובות שבבעלותה המבנה, עודד עמרם. יחד קיבלו השניים החלטה אמיצה לשפץ ולחדש את המקום הוותיק.

“הדגש הראשון בשיפוץ היה מתן מענה לבאי המקום הנעזרים בכיסאות גלגלים ועגלות ולשפר את חוויות הבילוי במקום לרבות הנגישות למבנה”, אמר מרקוביץ’, “שופצו כל דרכי הגישה למקום, שופץ השביל ברחבת הכניסה, הוא נסלל והפך לנוח ובטוח. כמו כן, נסלל שביל אחורי בגב האולם המאפשר כניסה ישירה לתוך האולם. בתוך המבנה שופצו חדרי הנוחיות, נבנו שירותי נכים המאפשרים כניסה עם כיסא גלגלים ובתוך האולם הוספו מעקות בטיחות, מאחזים וכן מעקה עליה לבמה לךשעת הצורך. בנוסף, הוצאו שתי כסאות מן השורה הראשונה המאפשרות מקום ישיבה נוח לבעלי כסאות גלגלים”.

כיום מספק מעלון המאפשר עליה לאולם לאנשים בעלי מגבלה ובמקביל הוגשו בקשות להיתר בנייה עבור בניית מעלית בתוך המבנה. כמו כן, מתוכננת רכישת אוזניות לכבדי שמיעה, יחד עם חיווי קולי וכך יעמוד אולם מופת בסטנדרטים הנדרשים לנגישות מלאה. בשלב מתקדם בשיפוץ המבנה, מתוכננת הנגשת המשרד ושירות הלקוחות. במקביל לכך, הוחלט לבצע שיפוץ חיצוני נרחב בכל מעטפת המבנה. “אנו מאוד מתרגשים, התוצאה מרהיבה וזהו שלב נוסף בשיפוץ אולם חוויות מופת רחובות לאחר שלפני כחודשיים ביצענו את ההתאמות לנגישות למקום ציבורי” הוסיף מרקוביץ’, אשר הודה להסתדרות על המימון והנכונות לשפר את חווית הבילוי במקום ולהנגישו לנכים.

עודד עמרם, מסר כי: “אין ספק שכרגע האולם נראה מרהיב ואלגנטי מבחוץ ואנחנו שמחים שהבית עבר חידוש דרמטי, לצד שיפור בטיחות והנגשה. רחובות מתהדרת בתרבות איכותית ואולם מופת הוא בראש ובראשונה בית לתרבות מובילה באיכותה וברפרטואר העשיר שהוא מציע. מאחר וחשיבות המקום ברורה, הצלחתי לגייס את ההסתדרות הארצית ואני מודה לה על שתמכה בפרויקט ולרשת חוויות השותפה ומי שמובילה בהצלחה את הפעילות. נמשיך לפעול יחד למען תושבי רחובות והסביבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן