news08.net/ads.txt

אונס בגדרה | גמליאל: “הפרשה מטלטלת את כל מדינת ישראל”; התושבים הפגינו: “רוצים לישון בשקט”

ראש המועצה: “לצערי, תושבת גדרה שילמה מחיר כבד בגופה ובנפשה ואיתה קהילת גדרה כולה, אנו יוצאים למאבק ולא נעצור עד שמשטרת ישראל תשנה את תפיסת הפעלתה בערים בכל רחבי המדינה”

פרשת האונס המזעזעת בשכונת גולדה – עליה פורסם לראשונה בחדשות 08 – גרמה להד ציבורי נרחב.

תושבי המושבה כולה הזדעזעו בעקבות המקרה. ראש המועצה יואל גמליאל: הביע את הזעזוע מהמקרה. “התעוררנו לבוקר מזעזע שמטלטל את כל קהילה גדרה ואת כל מדינת ישראל. אנו עדים למחיר אוזלת היד של משטרת ישראל אשר מפקירה פעם אחר פעם את ראשי הערים, תושבי מדינת ישראל ואזרחי ישראל. אנו עומדים בחזית המלחמה בפשיעה ואין לנו שום מענה מהגוף האמון לאכיפת הסדר והחוק. לא יכול להיות מצב שתושבי מדינת ישראל, אזרחים תמימים, יופקרו להילחם בגופם ובנפשם בפורצים, גנבי רכבים, שוהים בלתי חוקיים ובעבריינים אלימים.

“לצערי, תושבת גדרה שילמה מחיר כבד בגופה ובנפשה ואיתה קהילת גדרה כולה, אנו יוצאים למאבק ולא נעצור עד שמשטרת ישראל תשנה את תפיסת הפעלתה בערים בכל רחבי המדינה”. עוד אמר: “השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר יגיע בהזמנת ראש מועצת גדרה יואל גמליאל לסיור בשטח האירוע בשעה 14.00 האילנות 32 גדרה. להלן סיכום ישיבת החירום: מוקד 106 תוגבר על מנת לתת מענה בכל שעה בעת הצורך. יצויין כי צוותי הרווחה והשירות הפסיכולוגי נותנים מענה למשפחה ולשכנים כבר משעות הבוקר. תושבים המרגישים צורך בסיוע מוזמנים לפנות למייל [email protected] או למוקד 106 בטלפון 1-800-200-583. התנדבות במשמר האזרחי – אנו קוראים לכם להתנדב ולקחת חלק בסיוע ותגבור הבטחון ביישוב. המעוניינים מוזמנים לפנות למב״סית מתנדבים גדרה 050-6273308. נפעל בכל האמצעים הקיימים לשמירה על בטחון התושבים!”.

במשטרת ישראל לא אהבו את דבריו של גמליאל שדורש שטען כי משטרת ישראל מפקירה פעם אחר פעם את ראשי הערים, תושבי מדינת ישראל ואזרחי ישראל. “אנו מביעים שאט נפש מהניסיון של נבחר ציבור לקושש כותרות והון פוליטי על גבה של קורבן עבירה”, נמסר ממשטרת ישראל. מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, שיבח את שוטרי תחנת יבנה על ניהול מקצועי של האירוע והדגיש כי תמוה ביותר שרק אתמול שיבח ראש העיר את שוטרי ומתנדבי התחנה בערב מיוחד שערך לכבודם ואילו הבוקר שיגר אל חלל האוויר התבטאות אומללה בגנותם, באופן שאינו ראוי לבעל תפקיד, במעמדו. נמשיך ונפעל בכל המישורים למען שלומם של תושבי העיר ובטחונם”, הוסיף.

קודם לכן, מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב מיוחדת, יחד עם פיקוד מרחב שפלה וגורמי האח”מ, בעקבות חשד לאירוע אונס בגדרה. בתום הערכת המצב, הטיל מפקד המחוז את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, והנחה להפעיל את כל האמצעים, היחידות והיכולות, על מנת להגיע לחקר האמת בהקדם ומיצוי הדין עם החשוד.

חה”כ אליהו רביבו, יו”ר הוועדה לעובדים זרים התייחס לאירוע המחריד: “הזדעזעתי עד עמקי נשמתי לשמוע הבוקר על האונס הברוטלי שביצע חלאת אדם באישה תמימה בביתה, אצלנו בגדרה. לא ייתכן שתושבי גדרה והסביבה יחששו לחייהם ויחיו בפחד מתמיד מפני הפשיעה הגוברת. ביטחון התושבים בגדרה מופקר לחלוטין, ואני חושש שנראה עוד מקרים איומים כאלו. כתושב גדרה, וכמי שרק לאחרונה חווה פריצה קשה לביתו הפרטי, אני מזדהה עם תחושות אלו וקורא לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לפעול ביד קשה כנגד הפושעים בגדרה. יש להקים באופן מיידי תחנת משטרה במושבה ולא לחכות אף לא רגע אחד נוסף. האסון הבא מעבר לפינה. לא אנוח ולא אשקוט עד אשר תשונה מדיניות המשטרה בטיפול בפשיעה הגוברת, ולא אסכים שאוזלת היד הזו תימשך כאילו לא אירע דבר”.

בתוך כך, התושבים בחרו להפגין מול ביתו של ראש המועצה יואל גמליאל וטענו שאינם חשים ביטחון ביישוב. בין הכרזות שהניפו: “רוצים לישון בשקט ו-“רוצים ביטחון”.

בהודעת ההפגנה נכתב: “ליבנו עם התושבת ומשפחתה, אנו מחזקים אותה ואת משפחתה ומייחלים כי הדין והצדק יעשו במהרה. עוד חשוב לציין שהכתובת הייתה על הקיר ואנחנו, ועד שכונת גולדה (הותיק) התרענו על הנושא בפני יואל גמליאל בפגישתנו בספטמבר האחרון. עקב חוסר שיתוף הפעולה של יואל בנושא, איתיאל היקר מהועד הקים את יחידת המשמר האזרחי וניסה לגייס מתנדבים.

לאור המקרה החמור וחוסר הביטחון האישי של התושבים בשכונת גולדה בפרט ובגדרה בכלל אנו קוראים אליכם להגיע להפגנה בה נצא בקריאה ודרישה למציאת האנס הנאלח וענישתו החמורה, לפטרול יום יומי של המשטרה, לנקיטת צעדים שימנעו הישנות של מקרים חמורים מסוג זה והגברת תחושת הביטחון של התושבים. נדרוש גם לאסור על קבלני הסביבה שמעסיקים עובדים לתת לעובדים ללון בנינים בהם הם עובדים”.

צילום: פרטי | לפי סעיף 72 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ל-ליזה ללוצאשווילי
ל-ליזה ללוצאשווילי
1 year ago

*עדכון החשוד נעצר
https://13tv.co.il/item/news/domestic/crime-and-justice/ny66u-903417498/

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ל-ליזה ללוצאשווילי
ל-ליזה ללוצאשווילי
1 year ago

*עדכון החשוד נעצר
https://13tv.co.il/item/news/domestic/crime-and-justice/ny66u-903417498/

דילוג לתוכן