news08.net/ads.txt

אונס בצוותא: הוחמר כתב האישום בתיק האונס באילת

הפרקליטות הודיעה
 לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על תיקון כתב האישום בתיק האונס בנערה בת 16 שהתרחש במלון הים האדום באילת. בכתב האישום המתוקן הוחמרו חלק מהאישומים, בהם אישומים נגד המעורבים המרכזיים בפרשה.
כך, מייחס כתב האישום המתוקן לנאשמים המרכזיים, אליזיר מאירוב ואיסי רפאילוב וכן לתאומים בני ה-17, עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות בצוותא. בנוסף, ביחס לחלק מהנאשמים הוסיפה הפרקליטות בעובדות כתב האישום, כי ביצעו עבירות נוספות של מעשים מגונים בצוותא.
כתב האישום המקורי הוגש בתחילת החודש, 19 ימים מרגע הגשת התלונה בתחנת המשטרה באשקלון, נגד 11 מעורבים בפרשה. בכתב האישום שהוגש על-ידי עורכת הדין רותם יוחנני הר ציון מיוחסת עבירת האונס לארבעה מעורבים, בהם שני תאומים בני 17 לצד רפאילוב ומאירוב, והשאר הואשמו בעבירות סיוע לאונס, אי-מניעת פשע ועוד.
לפי כתב האישום המקורי, רפאילוב ומאירוב פרצו לחדר פנוי במלון והובילו את הנערה השיכורה לחדר. השניים, יחד עם שני נערים נוספים, “ביצעו במשך כשעה, לעתים בצוותא, עבירות מין בקטינה באכזריות, תוך אובדן צלם אנוש והתעלמות מופגנת ממצוקתה”, כתבו בפרקליטות. רפאילוב אף צילם את מעשיו ושלח בהמשך למאירוב. בת ה-16 סיפרה לחוקרים שהגיעה עם חברותיה לעיר הדרומית ב-10 באוגוסט, ושכרה איתן דירת נופש. הנערות הגיעו אל מלון “הים האדום” שבו נפשה קבוצת נערים מכמה מושבים בדרום, שם התחילה השתלשלות האירועים שהובילו בסופו של דבר לאונס.
בשלב מסוים ביקשה הנערה לצאת מחדרם של הנערים ולשטוף פנים בשל מצבה הקשה. המשטרה טוענת כי רפאילוב ומאירוב ארבו לה במסדרון, כשאחד מהם הציג את עצמו כרופא שיכול לעזור לה. אז הובילו אותה לחדר מספר 216, השמור לנהגי הסעות שמגיעים למלון כדי לנוח אחרי נסיעות ממושכות. שם, על פי החשד, החל האונס שנמשך כשעה וחצי.
 
קבוצת הנערים תועדה במצלמות האבטחה כשהם מסמנים בתנועות ידיים לחבריהם כדי לראות מה מתרחש בחדר. לפי החשד, לפחות שניים מהם נכנסו לחדר ואנסו אותה גם. חברתה של הנערה הגיעה לחדר וניסתה לעזור לה, אך הנאשמים המרכזיים מהצפון דחקו בה ללכת.
למחרת האונס, בעודה באילת, שני הנאשמים יצרו קשר עם הנערה בהודעות טקסט, ותיארו את מה שהתרחש. הנערה, שכלל לא זכרה מה קרה, לא הבינה במה מדובר. “מי אתם בכלל, מה אתם רוצים ממני?”, כתבה להם. רק כשהנאשמים אמרו לה שהיא מצולמת, חששה הנערה שהם יפיצו את התמונות ופנתה למשטרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן