אופיר דהן נגדת משאבי האנוש של גדוד ברדלס מצטיינת

ביום ד האחרון ה14.9 התקיים טקס מצטייני חטיבת פארן בראשות מפקד החטיבה, אלוף משנה עידו סעד. חטיבת פארן פועלת בגבול מצרים להגנה על תושבי האזור תוך סיכול מתמיד של ניסיונות פעילות חבלנית עוינת והברחות סמים ואמל״ח. כוחות צה״ל בחטיבה פועלים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והיכרות מעמיקה עם השטח, מה שמאפשר להם להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים בסיכול הברחות. 

בין המצטיינים נבחרה סמ״ר אופיר דהן, נגדת משאבי האנוש של גדוד ברדלס. את ההצטיינות קיבלה בזכות עבודתה הקשה והמסורה. אופיר למדה במקיף ט’ בעיר ובזמנה הפנוי אוהבת לנגן בפסנתר ולרקוד. היא התגייסה בנובמבר 2019 ושובצה כמשקית ת״ש בגדוד רותם שבגבעתי, לאחר מכן חתמה קבע כנגדת משאבי אנוש של גדוד קרקל, תפקיד שעליו היא מקבלת את הצטיינותה. אופיר מספרת על קבלת ההצטיינות: ״מאוד התרגשתי כששמעתי על ההצטיינות שלי. זה מראה שמעריכים את העבודה שלי, התפקיד שלי בסוף זה לטפל בפרט ולעזור לאנשים וזה מאוד משמעותי בעיניי״. את ההצטיינות קיבלה אופיר בזכות עבודתה המשמעותית, פעילויותיה השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מקצועי גבוה.

יישר כוח אופיר והרבה הצלחה בהמשך!

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן