news08.net/ads.txt

אופנולנסים, רכבים פרטיים ואמבולנסים: איחוד הצלה סניף רחובות נערכים לקראת יום הכיפורים

בפגישת זום שהתקיימה אמש בצאת החג בוצעה היערכות מקדימה של הנהלת סניף איחוד הצלה ברחובות והסביבה לגבי יום הכיפורים.

כמדי שנה, המתנדבים יהיו פזורים בכל רחבי הערים בסביבה, רכובים על גבי אופנולנסים, אופני אמבולנס, רכבים פרטיים ואמבולנסים. כמו כן, מתנדבים רבים ייקחו עימם את הציוד הרפואי לבתי הכנסיות בהם ישהו ביום הכיפורים, זאת על מנת לאפשר טיפול ראשוני מהיר לכל נזקק. איחוד הצלה אף נערך לאפשרות בה בתי הכנסיות יהיו סגורים במהלך יום הכיפורים, בתרחיש זה המתנדבים יתנו מענה מביתם.

יוני רוטנברג ראש סניף רחובות והסביבה מסר: “כבכל שנה אנו נערכים מראש ליום הכיפורים ודואגים לפריסת מענה מלאה בכל ערי הסביבה, אני מבקש להזכיר לציבור כי יש לאפשר למתנדבים הנעים ברכבי חירום ורכבים פרטיים מעבר וגישה חופשית לטיפול בנפגעים וחולים. כמו כן, אנו מתזכרים לתשומת לבם של ההורים לילדים אשר ישהו ברחוב כי ישנה תנועת רכבים בכביש ויש להשגיח על ילדים. זוהי הזדמנות מצוינת להוקיר את מתנדבי איחוד הצלה הפועלים 24/7 365 יום בשנה למען הצלת חיים בערי הסביבה ובכל ארץ ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן