אופני חירום חשמליים של איחוד הצלה אשר ישמשו להצלת חיים נתרמו לרווחת תושבי מזכרת בתיה

ניר רבל (26) תושב מזכרת בתיה וחובש מתנדב ברשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה קיבל אמש אופניי חירום חשמליים מיוחדים במינם אשר ישמשו אותו להצלת חיים.

אופני החירום החשמליים מאובזרים בציוד רפואי הכולל תיק החייאה וחבישה וכן דפברילטור (מכשיר למתן שוק חשמלי)
האופניים מדלגים על מכשולי התנועה העירוניים השונים ובכך מקצרים באופן משמעותי את זמן הגעת איש הצוות הרפואי, כאשר במונחי רפואה דחופה כל שנייה קריטית לקביעת עתידו של הנפגע. פעילות רשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה מבוססת על מתנדבים מהקהילה שעוזבים את שגרת חייהם על מנת להציל חיים, הפעילות מבוססת בין היתר על מערך תחבורתי מהיר, יעיל ורחב היקף ברמה הארצית.

יתרונותיו של האופניים החשמליים באים לידי ביטוי בקיצור זמן ההגעה לחולה או פצוע כאשר המתנדב הרכוב על אופני החירום מקצר באופן משמעותי את זמן ההגעה בכך שהוא עוקף מכשולי תנועה בשכונות צפופות בערים כדוגמת מרכז רחובות.

יוני רוטנברג ראש הסניף מסר: “ממשיכים בעשייה למען הצלת חיים, ארגון איחוד הצלה ממשיך להוביל בתחום הרפואה הדחופה והמענה הראשוני המהיר לחולה או נפגע אשר זקוק לסיוע רפואי. אנו זוכים היום להשיק את האופניים החשמליים הללו שאין ספק שיוסיפו למערך הרפואי להצלת חיים במושבה מזכרת בתיה. אני מודה למתנדב ניר רבל על כלל פעילותו למען הצלת חיים ומאחל לו נסיעה זהירה ובטוחה!”

פטריק אבן צור, ראש צוות מזכרת בתיה מסר: “ממשיכים להתפתח ולקדם את צוות מזכרת בתיה. כארגון מוביל בתחום הרפואה הדחופה, הפריסה שלנו משתפרת מדיי יום. אני מודה למנדב ניר רבל על כלל פעילותו למען הצלת חיים במושבה מזכרת בתיה. כאן גם המקום לומר תודה להנהלת הארגון וכמובן לראש הסניף מר יוני רוטנברג על תמיכתם ודחיפתם לקידום הצוות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן